Selam ahali öncelikle neden hiç oy ve yorumlarınız yok son olarakta şarkı önericem vallaha dinlerken ben bile ağlıyorum nedense
Öneri: sancak -korkma söyle
Su 'dan devamAteş in arkadaşları çok eğlenceliydi . Gülmekten patlamıştık "...kanki ondan sonra adam bizi nasıl kovalamaya başladı , ayakabısını fıraltı
kafama değdi . Hala acıyorya"kafasından tutu. Sonra kahve ısmarladılar. Bu arada rabia arasın içine girdi. Sadece ona bakıyordu. Arasında ona bakışları vardı. Sanırım mert biliyordur. Kendisini çok sevdim. Ilkez doruk ve kuzenimden sonra erkeklere güvendim.
Aras ve furkan mert kadar değil ama espiriliriylerdi.
Ateş hiç bilmediğim çözemedim bakışları vardı ve çok yakında çözecektim bu çocuğu. Içeceklerden sonra kalktık beraber sınıfa doğru yürürken telefonum çaldı . Bizimkilerden ayrılıp telefona baktım. Bu kuzenim di .meriç çok severim aynı yaştayız . Şuan ankarada okuyor yakında buraya gelecekmiş.
-alo kuzencik nasılsın.
-iyiyim sen.
-sağol eee ne zaman geleceksin.
-haftaya . Kız seni çok özlemişim.
Gerçektende sesi öyle geliyordu bende özlemiştim.
-bende . Hem biliyormusun burda çok arkadaşîm vardı .
Gözümde kendini tutamayan gözyaşlarım aktı.annem ve babamın ölümünden sonra bana aile olmuştu , esra doruk tek ailem olmuştular .
Intahar ettim ama izin vermediler. Nasıl beni buldular bilmiyorum.
-su iyimisin sen ağlıyormusun.
- meriç annem babam ben onları çok özledim artık kimseyi özlemek istemiyorum ne olur gel artık.
Kendimi tutamayıp yere çöktüm ailemi hatırladım . Hatırladıkça kendimi kaybediyordum. Dahada ağlamaya başladım . Omuzumda bir el hissetim ve yanıma oturdu . Bu arada ders başlamıştı. Kimin olduğuna baktığımda ise ateş. Esra nın olmadığına sevindim yoksa oda benimle ağlardı ve onu incitmek istemezdim.
Kendime dahada söz geçiremeyerek ateşe sarıldım . Biraz şaşırsada bana karşılık verdi. Bu biraz beni rahatlatmıştı . Koları sanki en güvenli yerdi. Bana huzur verecek tek yer gibiydi. Ne zamandan beri kendimi bu kadar güvende hissetim bilmiyorum.
" tamam tamam sakin" sakin olamayacacaktım .
Konuşup kapatmayı unutuğum telefondan
-su Ordamısın
Tamamilen unutmuştum . Ateşten ayrılıp merice cevap verdim.
-kuzen sonra konuşalımı.
-tamam sen nasıl istersen ama ara tamamı.
Telefonu kapatıp ateşe baktım.çok güzel bakıyordu ne yapacağımı bilmediğim için "şey derse geç kaldık."
Sıfıfa girdik ders matematikti. Fahretin hocanın ismi bizimkilerin dediğine göre fahretin.çok sıkıcıydı ders ateşe baktığmda çok komik bakıyordu. sanırım bu dersi sevmiyordu .
Farketmiş olacaki bana baktı ve gülümsüyordu galiba yada bilmiyorum normal değildi bu çocuk yeminlen .
Kaşını kaldırıp ne var dermişçesine baktı . Bu çocuk çok tatlı ya ben ne diyorum ya..
Ilani aşk ediyorsun hilal
Iç ses sen ve ateş beni delirtmek için varsınız diyimi hilal ne yaa .Kesinlikle evet deli kız
Sen git senin yüzünden ateşi unutum iç ses allahına hayrına git bay bay
Pislik küstüm
Vallahamı ya çok sevindim.
Ateş yeminlen bu kız deli bakışları atı ben çok zekiyim değilmi maşalla baa.
-deli deli neden gülüyorsun. Telefondan mesajlaşmaya başladık.
-çok komiksin.
-sağolya . Neden
-bu dersi sevmiyormusun.
-aptal.
-hey ben şimdi ne dedim.
-elinin körünü. beni delirtecenmi bu hoca , hoca bile değil bir çeşit b*k anladın
-çok ayıp ne var bu hocada . Hem çok tatlı değilmi.
Bana o kötü bakışlarını tekrar yoladı.
(Dıřsiyam)
Ateşin bu çatılmış kaşları sayesinde erken yaşlanıcak .
Ne var dermişçesine elimi hareket ettim.
-o zıkım fahretinin kelesini paketlenmiş biçimde istemiyorsan sus hilal anladınmı sus.
Elimle hayali bir fermuar çektim.
Gülümsedi. O sırada hoca bana seslendi
- su neden dersi dinlemiyorsun.
-hocam ayıp oluyor ama kim dedi , vallaha iftira bilaha iftira.
-tamam o zaman bu soruyu yerinde çöz.
Şimdi ayvayı yedik(afiyet olsun demek yokmu.)
Hocanın tahtaya sorduğu soruyu görünce
-hocam sorması ayıp , siz türkiye haritasınımı çiziyorsunuz.
Sınıf gülmeye başladı.
-gevzekliği bırakın su çöz.
-hocam ben haritadaki şehirleri bilmiyorum ki.
Anlaşılan fazla gittik sanırım.
-su çözemesen sözlü notun 10 .
Iyi ben şimdi ne b*k yiyecem.
Ateşe yalvarırcasına
-hadi ne olur çöz.
Sırıtı
-ne oldu tatlı fahretine?
-P*k oldu valla ateş . Ne olur yardım et. -bir şartla yardım ederim.
-su hadi çöz soruyu herkes seni bekliyor.
-tmm hadi valla burda dokuz doğuracam.
Sesli bir kahkaha patlatı. Ben seni ateş.
-ateş ne oldu.
-yok birşey hocam.-şartımı kabul ettiğine göre cevabı veriyorum .3
-Ne bu kadarmı kağıt kalem kullanmadan bir keriz bizmiyiz anasını ya.
-hocam buldum .zeki ahlaklı aynı zamanda çok akılı öğrenciniz .3 doğru diyimi hocam
Hoca sanırım fazla konuştuğunu düşünüyordur . Cevabımdan da şaşırmış olsa gerek.
-evet doğru
Daha fazla devam edemeden zil çaldı.
-zeki ahlaklı ve akılı öğrenci ha .
Ateş durmadan alay geçiyordu ne vardı ki
-ateş kendimi sadece 3 kelimeyle anlatım. Kırılıyorum ama.
tamam sen onu bunu boşver.ne istiyorsun.
-düşünmem gerek akşam haberleşiriz dedikten sonra gitti.
Eve gitmek üzere yola çıktık . Yol boyunca esrayla konuşmuştuk olan biteni anlatım.
-kızım sen ve ateş çok şüphelsiniz.
Benim çevremdekiler neden deli çıkıyorki. Sanırım benim damarlarımda delilik kanı akıyor. Ondan sonra benim kanım çekiyor . Size diyorum çok zekiyim aldırış eden yok.
-esra senin merte olan bakışlarını unutuğumu sakın unutma
-su çok kötüsün hem ben ferhatan sonra asla anladınmı
Morarimiz yine sıfır.
Ferhat ersa aşık diye biliyorduk ama esra sırıl sıklam aşıktı çok seviyordu bir gün ferhat esraya tecavüz etmeye başladı. O sırada telefonumumuza bir bildirim geldi.
Koşarak oraya vardığımızda esra perişan haldeydi anlatığına göre biri kurtarmış tabi yüzünü görememiş .
Bu yüzden aşkı sevmiyorum ya .
-mertinde sana bakışları vardı ama kaçırıyordu gözlerini.
Eve varmıştık . Ve çok yorulmuştum. Elimi yüzümü yıkayıp odaya geçtim . Biraz sosyal medyaya girdim.
Ateş arkadaşlık isteği yolamıştı kabül edip facesine bakındım çok yakışıklıydı.
Bela oldu bana.Nasıldı ?tabi ben yazdım biraz normal olmaya bilir.
Oy ve yorum unutmasanız sevinirim
By by by by...........
Sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU'YUN ATEŞI
Teen Fiction" bazen dil susar kalp konuşur. Kaçmak istiyorsun ama kaçamıyorsun. Bakışların ve hareketlerin bana ait olduğunu gösteriyor. Sana yılardır vurgun olan bir kalbim var. Gülüşün en güvenli ve huzurlu yerim oldu. AŞK NEDIR? aşık insanlar iki vücut tek...