Bazen hayata unmadık zamanda bilmedik olaylar oluyor.
Ve bu olaylar sadece hayatımızın kayıp parçalardır.Şuan büyük bir sesizlikle karşi tarafatkini dinliyordum. Yağiz denilen çocuğu. Herkezin meraklı bakışları üstümdeydi. Ben şok yaşıyordum.
Neslihan'in hastanede oldunu soyluyor.Neslihandan devam
Kenimi bir boşlukta hisediyorum sanki herkes bana karşı olan bir hırçınlığı var.
Değersiz görünmek ne kadar acı oysa . Ailemin bana yaptıkları katlanamiyom artık.
Sokaklarda boş boş koşuyorum hiçbirşeyi duymadan görmeden koşuyorum.
Yine oraya geldim . Beni tek anlayan duyan uçurum. Bütün acılarımı anlayan tek arkadaşım.Evet merak ediyorsanız neden bu kadar acımın oldunu söylim.
Ben doğarken annem ölmüş. Ve babam hep beni suçluyo. Annemele deli gibi birbirini seviyorlarmış.her akşam beni döverek sinirini azaltıyodu.
Artık beni görmek istemiyor.
Yine oynadı kumarı benim üzerimse oynayip kaybetmiş.
Satılık bir mal veya eşya değilim ben değilim.Uçurumun ucunda iki elimi açıp rüzgarı hissediyorum. Bu çok iyi .
Çalan telefon sesiyle arayana baktım yabancı bir numaraydı bu .
-slm bebeğim.
-sen de kimsin?
-aaaa tanımadınmı?
-ha - yır
-serdar ben
-sen o pisliksin.
-pislik filan olmadı benimle evlenecen. Şansını fazla zorlama . Neslihanım
-ben senin değilim. Senin gibi alçağın hiç birşeyinim anladınmı hiç birşeyinim.Telefonu kapatıp uçurumdan atım.
-(ağlayarak) neden beni sevmiyorsun hayat. Ben sana ne yaptım ki . Ha ben sana ne yaptım..
Herkesden herşeyden nefret ediyorum.
Bağırıyordum. Keşke babsmın yüzünede bunları söyleye bilsem ama her hatamda dayak yiyorum.
Takatim kalmadı elimi tutan olmayınca .
Bağırmaya devam ediyordum.-sendende nefret ediyorum anne beni bıraktın . Beni hiç sevmeden koklamadan başımı okşamadan niniler söylemeden bıraktın. Hepsinin suçlusu sensin senden nefret ediyorum. Nefret. Bu hayat çok çirkin .
Bunları söylerken kendimi kaybediyordum. Hāta şuan geride sanki biri var. Dikkatlice baktımda bana bakan biri vardı ama yüzü gözükmüyordu.
Arkasına dönüp ilerlemeye başladı yavaş adımlarla.Bende tekrar uçuruma döndüm . Aklıma takılan tek bir şey vardı uçurumdan atlayabilirmiyim?
Evet yapabilirim. Gözlerimi kapatıp uçuruma doğru eğildim
-hoşçakal hayat . Ben gidiyorum!!!
Diyerek bağırmaya başladım.
Ve usulca düştüm. Düşüp param parça olmayı beklerken ,belimi tutan güçlü kolara sarıldım.
Gözümü yavaşça araladığımda iki çift siyah gözlerle karşılaştım. Gözümden akan yaşlar onu garipselemişti.-bıraksana ya şurada intihar ediyoruz.
-hiç bir şey ağlayarak veya senin gibi aptalik edip intihar ederek hayatan kurtulamıyo. !!!!
-ne
-aptalsın kızım aptal.Anlamayarak bakıyordum kolumu bırakıp geri gitti bende tam arkasından gideceken ayağım takîlıp taşa başımı çarptım.
Sonrası kıt zaten . Koca bir karanlık.Gözümü açtığımda hastanenin yoğun kokusu burnuma geldi. Serun takılmış sol elime ve hareket edecek takatim yok.
Şimdi herşeyi hatırladım o geceyi .başım offf patlayacak gibi.
Açılan kapıyla o geceki adam . Pardon odun girdi.-aptal
-neyy haladamı aptal ya?
-evet .
-senin aptala ne gibi derdin varsa.
-iyimisin?Lan . Ben şok bu sinirli odun iyimisin dedi . Pehh
-binmem iyimiyim
-insanlıkta yaramıyo
-insan olmayınca insanlıkta olamıyo bay odun.
-bana bak!!
-evet bakıyorum.Kızdırdık oduncuğu bu beni yer vala hemde çıtır çıtır. Allah beni korusun
amin...
Hızlıca kolumdan itip ..
-ahhh bu olmaz olamaz.
-ne olamaz?Sorumun üzerinde doktor geldi. Ah doktorcum insan şimdimi gelir. Yani bir müsaitmisiniz deyip kapı çalınır değilmi?
-geçmiş olsun.
-sağolun doktor. Neyim var?
-kötü bir şeyiniz yok başınızı biraz sert çarpmışsınız . Ama ucuz kurtulmuşsunuz yağız bey zamanında getirmeseydi çok kötü olurdu işimiz zorlaşabilirdi.
-doktor nefes alBu doktor ne çok konuşuyo laa .
Pess insan bir nefes alır.
Yağız isimli odunun konuşmasıyla bir kahkaha patlatım.(hahahahahaha...)-bana bak kızım sus.
-bakmıyorum?
-çokta umrumda
-(dil çıkardım.)
-dilini keserim.Keser bu deli korktum . Bu adamın gözü meleğinkine benziyo he.de çok. Aman neyse.
-dilimi seviyorum ben.
Güldü . Gülerken çok yakışıklıymış . Beyaz atlı prensim..
Tmm tmm şaka bu anca odunlu prensim olur oda benim değil neyse.Kapı birden büyük gürültüyle açıldı. Kim derken bizimkiler gelmiş. Ne ara haberleri olduysa .
-neslihan iyimisin.
-iyiyim de size ne oldu savaşa gider gibisiniz. Yoksa zafer hocamı sizi kovaladı.
-naşallah demeye gerek yok turp gibisin.
-evet ama bu deliyi başımdan çekin.Içeriye girerken yağızı farketmemişler sanırım . Hepsinin yönü yağiza döndü.
-abi gelmişsin.
Meleğin bağırmasıyla çok geçirdim inanmıyom bunlar kardeşmi?
1 AY BOYUNCA BÖLÜM YAZAMADIM KUSURA BAKMAYIN. UMARIM BEGENIRSINIZ .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SU'YUN ATEŞI
Fiksi Remaja" bazen dil susar kalp konuşur. Kaçmak istiyorsun ama kaçamıyorsun. Bakışların ve hareketlerin bana ait olduğunu gösteriyor. Sana yılardır vurgun olan bir kalbim var. Gülüşün en güvenli ve huzurlu yerim oldu. AŞK NEDIR? aşık insanlar iki vücut tek...