Multimedya:Çağıl
-
Otele geldiğimizde bir an önce odaya çıkıp duş aldım.Odaya geçip üstüme beyaz kısakollu t-shirtümü giyip altına kısa krem rengi ve desenli eteğimi giydim.Aynanın karşısına geçip parfümümü sıktıktan sonra Hazal içeri girdi
"Çağılla çekildiğiniz fotoğraftan sonra Ecenin yüzünü görmek isterdim" dedi
"Şimdi kesin okula gittiğimizde kavga çıkartır."
"Bencede,zaten kavga etmek için neden arıyordu" dedim
"Neyse Ece konusunu sonra hallederiz bende giyineyim yemekte buluşuruz."
"Peki." diyip odadan çıktım ve asansöre doğru ilerledi.Asansöre bindiğimde zemin kata tıkladım.Kapı tam kapanırken bir el asansörün kapanmasını engelledi ve içeri girdi.Bu çocuk Çağılların rakip olduğu takımın kaptanıydı.
"Merhaba ben Bora." deyip elini uzattı bende karşılık verip.
"Merhaba bende Mina."
"Maçta seni izledim çok baya iyi oynuyorsun kısacası kaptanlığını hakkını veriyorsun." deyip gülümsedi.
"Teşekkür ederim sende öyle." deyip bende gülümsedim ve tam o esnada asansör açıldı. Evet Çağıl ve arkadaşları buraya bakıyordu.Muhteşem. Çağıla çıkarken mesaj atmayı yine unutmuştum.Çağılla göz göze geldiğimizde sinirli bakıyordu ve bize doğru ilerlemeye başladı.
"Mümkünse numaranı alabilir miyim Mina?" Boranın konuşmasıyla yüzümü boraya çevirdim ve gülümsedim. Tam cevap verecekken Çağıl araya girdi.
"Alamazsın." dedi. Pardon da sana ne oluyor?
"Sana sorduğumu sanmıyorum." dedi Bora. Tanrım olaya el atmazsam sanırım kavga çıkacaktı.
"Bora daha sonra görüşürüz kusura bakma." hafifçe tebessüm ettim.
"Anladım. Ben seni daha sonra bulurum görüşürüz." deyip göz kırptı ve ilerledi.
"Çağıl sen ne yaptığını sanıyorsun?"
"Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun Mina? Sana nereye gitsen bana haber vereceksin dememiş miydim? Sen gelmiş burada erkeklerle konuşuyorsun. Şu 2 günlük kalan sürede bana haber vermeden birşey yapmayacaksın 2 gün bittikten sonra istediğini yapmakta özgürsün." dedi ve haklıydı. Tam ağzımı açmıştım ki Nigar hocanın sesini duyduk
"Çocuklar neyi bekliyorsunuz?"
"Geliyoruz hocam." deyip masaya doğru ilerledik.Yemek bittğinde Hazalla ayaklandık ve bahçeye çıktık.Bu sefer Çağıldan azar yememek için mesaj attım.
Gönderilen: Çağıl
Bahçedeyim.
Cevap vermeyeceğini bildiğim için telefonu hırkanın cebine koydum.2 dakika sonra telefonum titredi.
Gönderen: Çağıl
Çok geç olmadan odana çık bide seninle uğraşmayayım.
Bal bla bla. Bide benimle uğraşmasınmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN KOKULU ÇOCUK
Teen Fiction-Arkadaslar hikayemiz yeni olabilir ama duzenli sekilde yeni bolum ekliyoruz. Cok az bolumleri var diye okumamazlik yapiyor olabilirsiniz ama yeni hikayelere de sans vermek gerekmez mi? - 17 yaşındaki Mina ailesi tarafından çocuk gibi görülenlerdend...