Multimedya:Mina'nın giyecekleri.
-
Çağıl geldiğinde okuldan çıkmamıza daha 3 ders vardı ama bunu aldırmayıp beni kucakladı ve arabasına bindirdi.Korkmuyorum dememe rağmen korkuyordum.Beni incitmeden kucaklaması onu iyi biri yapmıyordu.
“2-3 gün bizde kalman için aileni ikna ettim.Bu sayede annenler bacağını anlamamış olacak.Eve gidip şarj cihazını,kıyafetlerini falan aldım.” Dedi ve arabayı çalıştırdı.
“Ama…Babam nasıl izin verdi sizde kalmama?Neden diye sormadı mı?”
“Ödevimiz olduğuna inandırdım,neyseki baban benim babama benziyor ki izin verdi.”dedi ve buruk bir tebessüm etti.
“Nasıl yani,ne yönden benziyorlar?” dediğimde aptal mışım gibi suratıma baktı.
“Kusra bakma ama senin babanda benim babam gibi işlerine,aslında bakarsan paraya,çok önem verdiğinden ortaklıkları bozmamak için ne istersem yapar.Ortağının oğluyum sonuçta.” Dedi. Çağıl’ında babasını sevmediğini anlamıştım ama sesimi çıkarmadım.Oturup ona babamı sevmediğimden bahsedecek değildim.
Aslında onlarda kalmayı kabul etmezdim ama annem kanser hastasıydı ve bıçaklandığımı öğrenmesi onu çok üzerdi.
Evlerine geldiğimizde Çağıl incitmeden beni kucakladı ve arkadaki eşyalarımı aldı.İncitmemek için öylesine çaba harciyorduki, suratındaki adelelerin kasılmasından bunu herkes anlardı.
Beni incitmek istemiyor.
Ah,pardon.Babası kızmasın diye…
Odasına girerken simsiyah veya mavi dolu bir oda bekliyordum.Gayet sade, krem rengi duvarları olan odada kahverengi yatağının üstüne oturttu beni.Kıyafetlerimle dolu olan poşete bakarken “Şort almışsın,annenler bacağımdaki sargıyı görürler?” dedim.
“Annem yurt dışında,babam da eve haftada bir gelir.Evde biz varız bi,sabah da çalışanlar olur ama akşam olmazlar.Dert etme,üstünü giyin sonra yemek yeriz.”dedi ve kapıyı kapatıp dışarı çıktı.
Kıskançlıktan deliren bir kız tarafından bıçaklanmıştım,hayal edemeyeceğim kadar yakışıklı bir çocuğun odasındaydım. Allah aşkına , ne yapıyordum ben?Ece burda kaldığımı duysa delirirdi! Ondan korkmama kızdım.Ama duygularımı saklayan biri değildim.Korkuyordum,çok korkuyordum.
Aynadaki yansımama bakınca gözümdeki yaşı hızla sildim üstüme salaş bir tişört,altına şortumu geçirdim ve aşağı inmek için kapıya yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN KOKULU ÇOCUK
Roman pour Adolescents-Arkadaslar hikayemiz yeni olabilir ama duzenli sekilde yeni bolum ekliyoruz. Cok az bolumleri var diye okumamazlik yapiyor olabilirsiniz ama yeni hikayelere de sans vermek gerekmez mi? - 17 yaşındaki Mina ailesi tarafından çocuk gibi görülenlerdend...