Turnuvalar

30 0 0
                                    

Sabah uyandığımda başım zonkluyordu.Bidaha biraya ağzımı sürmeyecektim.Saate baktığımda 20 dakikam vardı 10 Dakika'ya hazırlansam,geri kalan 10 Dakika'ya da okulda olurdum herhalde.

"Mina hadi kahvaltı hazır"

"Kahvaltı yapmayacağım anne okula geç kalırım yoksa,okulda birşeyler yerim."

"Tamam sen bilirsin."

Hemen altıma lacivert dar kotumu geçirdim.Üstüne de düz beyaz askılı t-shirt ümü geçirdim ve kotumun içine soktum.Askıdan çantamı alıp aşağıya indim.

"Ben çıkıyorum anne"

"Görüşürüz kızım.Okulda yemek ye aç karnına gezme."

"Tamam annecim." Annemi öptükten sonra buz mavisi vanslarımı giyip okulun yolunu tuttum.

...

Okula geldiğimde nerdeyse okulun yarısından çoğu büyük bi masanın etrafında toplanmıştı.Mert beni görünce el salladı ve eliyle buraya gel işareti yaptı.Hızlı adımlarla masaya doğru ilerledim.Çağıl ve plastik sevgilisi de oradaydı.

"Günaydın Mina."

"Günaydın,neler oluyor burda."

"Voleybol seçmeleri,okul takımında olanlar 3 günlüğüne Marmaris'e gidiyorlar."

"Sen ciddi misin?" Voleybol spor dallarında en iyi olduğum spordu.Önceki okulumda da okul takımındaydım ve pasördüm.

"Evet neden bu kadar şaşırdın ki?"

"Bi..bi daki..pard..biraz..çek..çekilirmisiniz ya burda bizde varız.Hocam..hoc..HOCAM BENIM DE ADIMI YAZARMISINIZ?!" Bağırmamalı bütün dikkatler bana döndü.

"Ah Mina sen voleybol oynuyor muydun?"

"Evet hocam önceki okulumda pasör olarak oynuyordum."

"Çok iyi. Okul çıkışında antrenmanımız var sende gel bakalım neler yapabiliyormuşsun." Tanımadığım ama takımda olduğunu anladığım kız

"Iyi de hocam bizim zaten pasörümüz var ne diye bu kızı çağırıyorsunuz." Bi anda evet,haklı diye uğultular yükselmeye başladı.

"Çocuklar maç esnasında sakatlanmalar olabilir,yanımızda bir pasör bulunması iyi olmaz mı? Mina okul çıkışında spor salonunda ol. Hadi çocuklar sınıflara ders zili çoktan çaldı."

Ilk ders dil anlatım dı bütün ders boyunca Mert'le konuşmadık.Çağıl okul bahçesindeydi ama derse gelmemişti.Plastik sevgilisiyle takılıyordur. Kafamı sıraya koydum artık karnım guruldamaya başlıyordu bi an önce zilin çalması- tam zamanında.Çantamdan cüzdanımı alıp kantine indim.

"Pardon iki poğaça ve bir tane şeftlili ice tea alabilir miyim?"

"Buyrun" parayı uzatıp teşekkür ettikten sonra elimdekilere bahçeye çıktım.Bizim sınıftan olduğunu bildiğim bir kız yanıma geldi ve

"Merhaba ben Hazal.Sizin sınıftayım ve bu okula yeni geldim sende yeni geldiğine göre tanışabilir miyiz?" Çok şirin bi kızdı ve peltekti.

"A şey sen eğer benim o barbielerle takıldığımı düşünüyorsan korkma takılmıyorum.Okulda her yeni gelene laf atıyorlar sanırım çünkü bana da attılar herneyse bende önceki okulumda voleybol takımındaydım ve smaçördüm seçmelere katılacağım sen de öyle hemen atılınca tanışmak istedim?" Hazal oldukça hızlı konuşuyordu omuzuna kadar kahverengi saçları ve saçlarıyla uygun kahverengi gözleri vardı.

"Merhaba ben Mina."

"Sonunda konuşabildin.Eğer biraz daha sussaydın dilin yok diye düşünecektim." Ikimizde gülüşmeye başladık.Zil çalmıştı ve Hazalla sınıflara doğru ilerledik.Dersler öyle böyle geçiyordu.Biyoloji hocası performans ödevi vermişti herkes 2 kişiyle yaptığı için bizde Hazalla beraber olmuştuk.Sonunda bi arkadaşım olmuştu.Son ders bittiğinde Hazalla ikimiz spor salonuna koştuk.Okulda gördüğüm Ece denen plastik kızın 2 arkadaşı da burdaydı.spor salonunun diğer tarafına baktığımda erkek sporcuları gördüm hepsi bi hizaya dizilmiş bize bakıyorlardı Ça..Çağılda oradaydı.İNANMIYORUM! Çağıl da mı erkek voleybol takımındaydı?

BÖĞÜRTLEN KOKULU ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin