Multimedya: Çağıl
-
Filmin geri kalanında telefonumdan tumblrdaki arkadaşlarımla mesajlaştım.Ordan tanıştığım Arda’ya olanları anlattığımda en az benim kadar şaşırmıştı.Komik komik tepkiler verdiğinden sürekli gülümsüyordum,öylesine telefonuma dalmışım ki filmin bittiğini anlamamışım.Çağıl’ın sinirli bakışlarını üstümde hissettiğimde yüzümdeki gülümsemem anında silindi.
Bu şey gibiydi,hani mesajlaşırken gülümsersin ve aileden birinin sana bahtığını hissedersin ve o gülümsemeyi anında silersin ya,öyle işte.
“Film koyuyorum izlemiyorsun bile.” Dedi ve sinirle üst kata çıktı,odasının ışığını kapattı.
Alt kattayım ve üst kata çıkamam Çağıl,bacağımdan bıçaklandım hatırlarsan!Hemde senin yüzünden!
İnleyerek elimi suratıma kapattım.Arka bahçeye ilerledim ve salıncağa oturdum.Akşam rüzgarı beni üşütmeye başlamışken Burnuma gelen böğürtlen kokusu gülümsememe neden oldu ama hemen toparlandım.
Çağıl üstüme kendi hırkasını attı ve yanıma oturdu.Çenesindeki kas seğiriyordu,kızmıştı.
“Bu soğukta burda ne işin var?Aptal mısın Mina?”
“Zaten bana yeterince aptal gibi hissettiriyorsun gerizekali!”diye bağırdım hemen ardından ayağa kalkarak.
Hızla kalkışımin verdiği acıyla inledim,gelip direk kolumu tuttu,yardım etmek istercesine.Bu ani çıkışıma şaşırmış olmalıydı,ben şaşırmamıştım oysaki.
Büyüyen gözleriyle bana bakarken ittirdim.
“Aptal ben miyim sence? Öyle bir kızla çıkıyorsun ki gelip beni bıçakladı?İkinizde ağır manyaklarsınız! Onu sevmediğini anlamak içinde ahmağın teki olmak gerekiyor,söylesene ona niye katlanıyorsun?
Ne? Bundan banane? Konu nerden buraya gelmişti?
Cevap vermeden hızla beni kucakladı ve kendi yatağına götürdü.Üstümü de örttükten sonra odadan çıkıp gitti.
Aptalsın Mina.
Yine çok ileri gittin.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN KOKULU ÇOCUK
Teen Fiction-Arkadaslar hikayemiz yeni olabilir ama duzenli sekilde yeni bolum ekliyoruz. Cok az bolumleri var diye okumamazlik yapiyor olabilirsiniz ama yeni hikayelere de sans vermek gerekmez mi? - 17 yaşındaki Mina ailesi tarafından çocuk gibi görülenlerdend...