Arkadaşlar kalın yazdığım bölüm geçen bölümden kesit.Mina dediğiyle çelişiyor o yüzden hatırlatma şeklinde koydum.
Multimedya: Mina
-
Merdivenlere gelince inmeye çalışmanın verdiği acıyla inledim,Çağıl duymuş olacak ki koşarak geldi.İnmeme yardım etti.Bana böylesine yaklaşınca böğürtlen kokusunu içime çekmenin verdiği mutlulukla gülümsedim.
Merdivenin sonunda onun da yardımıyla Amerikan mutfağı tarzında olan bar bölümüne ikimizde oturduk ve sessizce mikrodalga fırındaki hazır pizzalarımızı beklemeye başlarken Çağıl sessizliği bozdu.
“Ece nasıl böyle bir şey yapar demeyeceğim,daha öncede yaptı.O, tam bir gerizekalı.” Dedi homurdanırcasına.
Kıkırdadım.Bu halimi görünce çatılmış olan kaşları gevşedi ve oda güldü.
“Aslında bakarsan evde oturup kitap okuyan bir kızın bunları yaşaması şaşırtıcı.” Dedim gülümseyerek.”Sahi, bana böyle iyi davranmanı bıçaklanmama veriyorum.”
Diyerek devam ettim.
“Ben kaba biri değilim,senin o okuduğun kitaplardaki duygularını gizleyen pis işlere bulaşan çocuklardan da değilim.” Dedi ve göz kırparak yerinden kalktı.Pizzalarımızı getirdi ve yedik.Daha sonra arka bahçelerindeki sallanan salıncaklara oturduk.
“Ne kadar da rahatsın,ailen eve gelmiyor.Bu ev kocaman! Yüksek sesle müzik dinler her istediğini yaparsın.”
Gözlerini devirdi.Sıkıntıyla yeni çıkmış sakallarını kaşıdı,sonrasında elini ensesine götürdü.
“Pek de iyi sayılmaz.”
“Zengin ama aile ilgisi isteyen çocuklardan mısın yoksa?” dedim alayla.
Pişman olmam saniyelerimi aldı.Sinirle bakıyordu.Kaşlarının çatışını izledim.
“Ben..özür dilerim.Öyle demek istememiştim.Hem benimde ailem pek iyi durumda sayılmaz.” Dedim sıkıntıyla iç geçirerek.
“Bir erkek çocuğu en çok babasına benzemek ister.Ben bunu istemedim hiçbir zaman.Bana kötü davranan bir babam var.Yani arkadaşlarım babalarıyla oyun bile oynarken benim babam ona hoş geldin demelerime bile karşılık vermiyordu.Annem desen babam sayesinde bu hallere geldi.”dedi ama gülümseyerek anlatıyordu.
-
Çağıl’ında babasını sevmediğini anlamıştım ama sesimi çıkarmadım.Oturup ona babamı sevmediğimden bahsedecek değildim.
-
“Benim babamda hiçbir şeyden memnun olmaz mesela,kötü olduğum zamanlarda fark etmez bile.Ona göre çocukca davranıyorum.”dedim ama bende gülümsüyordum.Bir şeye alışınca , eskisi kadar koymuyordu çünkü.
“Bana görede çocuk gibisin.” Dedi ve gülümsedi.
“Sana cevap verecek durumda bile değilim.” Dedim yorgunca gülümseyerek.
İçeri girdiğimizde bilgisayararını sinemayı andıran dev gibi televizyonlarına bağladı ve gelip yanıma oturdu.Bacağimi kırmak ciddi anlamda acımı arttiriyordu , oda bunu anlamış olacak ki ayağımın altına sehpayı çekti.
Bu kadar ince olmak zorundamısın?
Yanıma tekrar oturur oturmaz burnuma gelen böğürtlen kokusuya rahatladım.Bu koku kendimi nasıl olurda güvende hissettirebilirdi?Hemde ondan böylesine korkarken.
Böyle güzel kokma.
Film başladığı andan beri dikkat kesilmiş izliyordu.Işıklarında kapalı olmasının verdiği avantajla kafamı hafif soluma cevirdim.Sakalları yeni yeni çıkıyordu.Çok olmasada dağınık kaşları,dağınık saçları,ve içinde boğulunacak derinlikte kahverengi gözleri vardı.Aslında açık kahverengiydi.Kirpikleri orta uzunluktaydı,kemikli bir suratı vardı.Sinirlendiğinde çenesinin sağındaki kas seğiriyordu.
“Bana bakmayı kesecek misin?Filmin en güzel bölümündeyiz çünkü.”
Dedi bana hiç bakmadan.
Beni böyle utandırma.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖĞÜRTLEN KOKULU ÇOCUK
Teen Fiction-Arkadaslar hikayemiz yeni olabilir ama duzenli sekilde yeni bolum ekliyoruz. Cok az bolumleri var diye okumamazlik yapiyor olabilirsiniz ama yeni hikayelere de sans vermek gerekmez mi? - 17 yaşındaki Mina ailesi tarafından çocuk gibi görülenlerdend...