ahhh
ona bayılıyorum.ciplak vücudu ve pürüssüz teni kusursuz yüzü.
beni benden aliyodu.
banyo kapısını dahada açarak onu tam görebilmek için yanına kadar ulaştım.küvette uzaniyodu.sessizce bende soyundum ve yavaşça küvete girdim.
tae benim geldiğimi anlamıştı şaşırmadı.hergun yaptığım şey.bana bakıp gülümsedi.
ona doğru uzandım ve penisinin tam altına oturdum.
gözünü sıkıca kapatıp dudağını ısırdı ve başını geriye yasladı.
onun bu seksi haline dayanamadım ve güzel dudaklarına ulaştım.beni davetkar bi biçimde kabul etti ve dudaklarimiz kendini buldu.
dudaklarımı bir süre sonra çektim ve boynuna doğru yalamaya başladım.en çok tahrik olduğu yerdi.ve yalanmak.
-ahh beni deli ediyorsun kookiem~~
dedi eliyle bi yandanda göğsümü kavrayarak.
inleyerek çekildim.ve kendimi sürterek penisinin üstüne oturttum. bana büyük bir ahh lama gönderdi.-sende beni taetae ~
dedim fısıldayarak.
kendimi yavaş yavaş sürtmeye başladım.basini arkaya atıp inliyodu.- Ahhghhh beni ma-mahvediyosun kookiem . seni dünki gibi duzmek istiyorum. küçük dar deliğine büyük penisimi sokmak istiyorum.defalarca içinden çıkıp girmek istiyorum.
bu sözleri beni deli etmişti.yavasca onu içime almadan zıplamaya başladım.bacaklarimi sonuna kadar açıp tohumlarına değdirdim,soktum deliğimi.
ahhhhahgahhh
kafamı eğip göğüs ucunu ağzıma aldım ve emmeye başladım bir yandanda ona daha çok sürünüyorum .ama dayanamıyorum. taetae de başını geri atarak kötü olduğunu inleyip söylüyordu.kalcami havaya kaldırdım ve eliyle kalçami tutarak veni yonlerdirmsibe izin verdim.
beni havaya kaldırıp penisinin üzerine yavaşça oturttu ve onu içime aldım.ahhh
tekrar çıkıp yine girdim.yine ve yine.
artık hızlanıyorum gittikçe..
onu sonuna kadar içime alıyorum.ama yorulmuştum.tae yerimizi değiştirerek beni alta aldı ve suyun içinden içime girdi ve içime girip sertce çıkmaya başladı.
-Ahh tae tae beni sikmene bayılıyorum. (artık ağır yazicam)
-evet kookiem seni sikimde hissetmek çok güzel.
içime,en derinlerime sokuyodu.ama yaklaşmıştım.
-T-tae ttae ben gel geliyorum
-sakin bebeğim şimdi değil.
beni yan çevirip arkama geçti ve bacağımı sonuna kadar açıp içim e girdi.zevk noktama çarpmasıyla sarsıldım.
- e v evet taetae oraya oraya babacık.~~
tae oraya dahada yollarken kendini bırakmıştım kendimi ve boşalmıştım.oda içinmde birazdaha gel git yaptı ve o da boşaldı.
ohhhhhh
dedi
ve çıktık küvetten üstümüzü giyindik onun penisini elimle sıkıp eğildim ve bboxerini çıkarıp onu ağzıma aldım ve o yine inledi.dilimle onu yalarken git gel yapıyorum.saçımdan tutup sertce ağzımı becerdi ve onu boğazıma kadar aldım.
boşalınca geri çekildim.ona gülümsedim oda güldü ve yine beni öptü.birlikte yatağa girdik ve uyuduk..