Jaké to bylo

44 1 0
                                    

Když jsme byli venku bylo to zvláštní chvíli jsme spolu nemluvili ale potom po nějaké chvilce jsme začali.A já se neskutečně styděla ale byla jsem štastná.No jak už jsem psala byl to trapas.No a netrvalo dlouho a já sem mu zase napsala jestli nepůjde ven a on že semnou nechodí tím pádem semnou nepůjde ven a já že ok (nebrala jsem to tak že spolu chodíme jen on to asi špatně pochopil).Na den mích narozenin měl být semnou a s mojí nejlepší kamaradkou ale byl nemocný a mě to mrzelo ale co už.I tak sem si je užila i když mi tam chyběl.O měsíc později sem na něj začala zapomínat přestávala jsem mu věnovat pozornost a začala jsem víc věnovat učení a jiným aktivitám.Bylo mi fajn po dlouhé době jsem ho moc neřešila a netrápila jsem se.No jen že se něco stalo ve škole a on mi to chtěl vysvětlit tak jsme šli spolu ven.Bylo to fajn odpoledne ale já sem se styděla tím pádem on neměl šanci poznat mé opravdové já.No a potom zase měsíc pauza.A zničeho nic mi napsala moje kamarádka že je sním venku a že se na mě vyptává a já jsem byla v sedmém nebi(on se o mě zajímá,možná mě miluje).No a další den jsme šli i z dalšíma lidma ven.V ten den jsem viděla že ke mě cití to co já k němu jelikož na měl byl hodný,a balil mě i když to ani nemusel jelikož on si mě získal už dávno.No a šli sme spolu ven i další den a on chtěl abych mu dala přečíst zprávy co jsme si tou kamarádkou psali a stálo tam že mě miluje atd..A on když si to přečetl tak nic neřekl jen se otočil hlavu a já mu řekla že tomu nebudu věřit do doby dokud mi to sám neřekne nebo nepotvrdí.A ještě v ten den řekl že jsem jeho a nedořekl holka a to už jsem lítala v oblacích.Taky mi na můj tel napsal miluji tě a poslal to sám sobě.A já jsem si říkala že to poslal schválně.No a pak mě chytla depka všechno se podělalo.Ve škole jsme si sice zámavali když nás nikdo neviděl.Ale já jsem mu potom napsala jak to myslel to co napsal a on že si to jen poslal a že sem to všechno špatně pochopila.To mi rozdrtilo srdce na malinké kousíčky a strašně mě to bolelo.Byla jsem s toho špatná ještě dva týdnu potom.A říkala jsem si jaký je to ubožák že ve mě probudil to že ke mě cítí to co já k němu a pak mě hnusně odkopl.No a on mi žačal být po dvou týdnech už zase ukradený.Jen že co se nestalo.Přišla jsem na mesenger a vidím zprávu od něj.Psali sme si a on že mu chybím a jestli bych sním nechodila a já..
Tak tohle je pro dnešek všechno. Doufám že se vám další část líbila. Přeji krásný zbytek dne.

život je dlouhá cestaKde žijí příběhy. Začni objevovat