Привіт. Мене звати Ева Конорс. Ні, не Єва а Ева. Я живу в Торонто, Канада. Зараз я розкажу вам про себе. Це я.
-Мені 15 років, навчаюся я в 10 класі, відмінниця.
-Мої найкращі подруги це Дженна та Емілі.
-Моя сім'я невелика. Мама, тато, мій брат-двійняшка та ще дві сестри-близнючки. Про них я розповім потім.
-Я закінчила художню школу
-Ми не багаті, але і не бідні. Можна сказати більше ніж середні, якщо середні витрати середньостатистичних сімей 40 000 доларів на місяць, то наші витрати на місяць 50- 60 000 доларів, ми одягаємося дуже стильно (мені так кажуть подруги)
-Я люблю дивитися серіали. Мої улюблені : Рівердейл, Милые обманщицы, Сплетница.
-Я меломан, тому слухаю зовсім різну музику.
-Я вегетеріанка, обожнюю овочі, фрукти та солодощі.
-Маю хом'яка Тедді.
-Улюблений колір - блакитний.
-Моя вага - 48 кг, ріст 168 см.
-Параметри: 98-60-90. У мене 3 розмір грудей, і гарна попка) Я зовсім не соромлюсь свого тіла, і вважаю що мені повезло з такими формами.
-Ніколи не мала хлопця.
-В школі я сіра мишка, мене ніхто не ображає, але ніхто і не знає. В житті так само, і мені це подобається.
-Я дуже скромна, соромлюсь говорити навіть з учителем, що вже говорити про однолітків.
Щодо мене - це все. Розкажу про свою сім'ю.
Тато Кевін Конорс. Йому 42 роки, він працює на фірмі. Дуже добрий, ніколи нам не відмовляє ні в чому, безмежно кохає маму.Так, він виглядає дуже молодо, одяг ми купуємо в недешевих магазинах, але я сама обираю собі одяг, і часто купую його в дешевих магазинах, а іноді в секонд- хенді. Насправді, він не такий серйозний в житті. Він дуже милий та веселий.
Мама Мері Конорс. Їй 38 років, домогосподарка. Має захоплення- готувати, і робить це просто шикарно. Влітку любить проводити час у саду, доглядати за квітами та деревами.