Частина 7

152 6 0
                                    

Зранку я прокинулася, пішла до ванної та одягнула той самий одяг, що і вчора. Всі були на кухні, я прийшла туди, взяла інгредієнти для приготування салату, і навіть стоявши до них задом, я відчувала їх погляди. Щоб не їсти біля них, я пішла їсти у вітальню та включила телевізор. Там йшов якийсь фільм, я вирішила подивитися. Я помила посуд і пішла. Прийшовши до себе в кімнату я побачила на ліжку коробку. Цікаво, від кого вона. Я відкрила і побачила там.... Мертву собачку... Маленьку мертву собачку!
-Ааааааааааааааааа!!!!!!- кричала я і плакала. Я запригнула на крісло.
-Що сталося?- увірвалися в кімнату мої друзі.
-О Боже!- плакала Джен.
-Від кого це!?- запитав Тоні.
-Я..... Я не..... Не знаюю....- плакала я.
-Тут ще записка.- сказав Майк.- "Якщо хоч хтось дізнається, що фотографії- фейк, тобі не поздоровиться..."- усі стояли в ступорі. Я стояла і не знала що сказати. Ніхто не знав що сказати.
-Ев, я...- сказав Майк.- я...вибач мене Ев.- сказав він і підійшов до мене.
-Ні, не чіпай... Не чіпай мене! Ти не повірив мені! Ти повірив якомусь фото! Як ти міг? Ти знаєш що я люблю тебе!!! Ти дозволив мені плакати весь день та всю ніч! В мене висохли всі сльози! Я вже не можу плакати! Як? Як ти повірив їм?!!!!- кричала я.
-Ев, я люблю тебе, я не хотів, будь ласка, вибач.
-Ні! Я також люблю тебе, але вибачити я тебе не можу! Ти вбив мене морально! Ви всі, всі вбили мене!!! Я через вас тепер навіть слова сказати боюся! Боюся що ви знову скажете що я шлюха та зрадниця! А ти Тоні, ти, як ти міг сказати що це я на фото?! Ми з тобою все життя разом провели, я не брехала тобі ніколи а ти взяв і вбив мене! А ви? Подруги називається! Я вас всіх навіть бачити не хочу! Ви зіпсували мені життя!- кричала я.
-Вибач мене, Ев, я люблю тебе.- сказав Тоні.
-Вибач мене Ева!- плакала Ем.
-Я люблю тебе, я не хотіла,- казала Джен. Але я не слухала. Я почала переодягатися прямо на їх очах, я вдягла те, що попалося під руку і вибігла.

 Я почала переодягатися прямо на їх очах, я вдягла те, що попалося під руку і вибігла

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я йшла, переходила дорогу, побачила машину, яка їде прямо на мене і не зупиняється... Біль по всьому тілі... Невже я помираю?

Сіра мишкаWhere stories live. Discover now