Частина 5

152 5 0
                                    

Я прокинулася і відчула на собі чійсь подих. Це був Майк. Він такий милий коли спить. Його неслухняне волосся, солодкі губи, широкі плечі, ідеальні кубики... Ммм... Мені було так тепло в його обіймах, я нічого не боялася поруч з ним. Сьогодні 21 вересня, надворі вже холодно. Почався дощ. Краплі текли по вікнах, дерева почали хилитатися. Вітер. Сьогодні всі будуть сидіти вдома. В нашому місті субота та неділя- вихідні, і нічого, окрім одного супермаркета та аптеки не працює, а ну і ще лікарня. Цей день ідеальний для перегляду якогось фільму за чашечкою кави або чаю. Я подивилася на годинник 7:55. Хмм... Чого я так рано прокинулася? Я повернулась до Майка лицем, уткнулася носиком в його груди, він обійняв мене зпросоння, і я заснула, як після теплого молока. Я знову прокинулася, подивилась на годинник 11:58. Ого, поспала. Я пішла до ванної кімнати, зробила всі водні процедури, і забувши що я не одна вийшла з ванної кімнати в одній білизні.
-Доброго ранку, красуне.- почула я голос Майка.
-Доброго, ой, відвернися!
-Лаадно.
Я потяглася на верхню поличку але на змогла дотягнутися.
-Ну блін!- психувала я.
-Що там?
-Я не можу дотягнутися до цієї полички!
-Іди сюди,- він взяв мене на руки та підняв. Майк тримав мене за талію так, начебто я іграшка.
-А ти легша, ніж я думав.
-А ти думав я товста?
-Ні,- я махнула йому і він поклав мене на підлогу. Я одягла ось це та довгі сірі носки. Комфортно та тепло.

-Ну що, підемо донизу?-Ніі, ляж до мене

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

-Ну що, підемо донизу?
-Ніі, ляж до мене.- сказав Майк.
-Добре,- я лягла до нього.
-Можна я дещо зроблю?
-Ну давай.- він нахилився до мене та поцілував. Я відповіла тим самим. Ми цілувалися, поки повітря не закінчилося. А потім ми стали на коліна і цілувалися ще п'ять хвилин. Я почала повільно лягати на ліжко, він за мною. Коли він був на мені, в кімнату зайшла Джен.
-Ой, вибачте,- сказала вона і вибігла.
-Нічого,- сказала я, і вийшла з кімнати.
-Облом,- сказав Майк, і я це почула. Я трохи посміялася і спустилася донизу. Там сиділи усі і чекали нас.
-Це ви нас чекаєте?- запитала я.
-Ага,- невдоволено сказав Тоні.
-Ей, ти що з лицем?- запитала я в нього.
-Бо ми чекали вас, щоб поїсти всі разом.- сказав він.
-Ой,- засміялася я.- Добре, що в нас на сніданок?
-А це ми в тебе хотіли спитати.- сказав мій брат.
-А, то я готую? Ну добре. Тоді, яєшню поїсте.- сказала я.
-Хоча б щось,- невдоволено пробурчав Тоні. Ми поїли, і вирішили подивитися серіал "Конец ***нного мира" там всього лиш 8 серій по 20 хв. Вкінці ми з дівчатами плакали. Потім, ми почали дивитися жахи.
23:18
Ми додивлялися фільм, надворі була сильна гроза і вітер. Небо затягнуло хмарами. Фільм закінчився.
-Ми підемо спати.- сказала Джен і потягла Тоні наверх.
-Ми також,- сказала Ем, і вони з Меттом пішли.
-Ну що, ходімо?
-Ага.- ми піднялися нагору, я переодяглась, Майк теж.
-Ев...
-Так?
-Будеш моєю дівчиною?- він стояв напроти мене.
-Так...- прошепотіла я і поцілувала його. Його губи такі солодкі, його запах такий рідний... Я зарилася своєю рукою у його густе волосся, обвила його торс ногами, він взяв мене на руки, ми лягли на ліжко, він вкривав мене ніжними поцілунками по всьому тілі, ми провели прекрасну ніч разом, і заснули під ранок.

Сіра мишкаWhere stories live. Discover now