Bu kitap benim Ağustos ayından beri kurguladığım dizi senaryosunun kitaplaşmış halidir.Hali Hazırda bir başlangıcım yok.Ama kurgum var.
Sürekli bu kitaba yazma gibi bir niyetim yok.
Ama kurgumda iddialıyım.
. . . . .
Karakterler;
Başroller;
Duygu - His.
Bora - Sert esen rüzgar.
Beste - Müzikte şarkının makam ve ahengi.
Uraz - Şans,talih.
Yan roller;
Toprak - Canlılara yaşama ortamı sağlayan yüzey.Unisex bir isim.Ama kitabımızdaki karakter Erkek.
Fettah - Kazanmış ve üstün gelen.Kapıları açan.Allah'ın isimlerinden.
İpek - Kurdun ördüğü iplik.Kumaş türü.
Agah - Bilgili,Basiretli,Haberdar uyanık.
.
.
.
Başrollerden bahsedelim;
Universe diye bir kitabım var biliyorsunuz.Bu senaryo&kitap o kitaptan esinlenerek oluşturulmuştur.
Duygu Artuç ; Universe'te ki başrol dedektifimiz.O kitapta neyse burda da o.Ancak karakterle biraz oynadım.
Bora Tekin ; Duygu'nun sevgilisi biliyorsunuz ki.Özellikleri yine aynı.
Beste Deniz - İpekoğlu ; Doktor.Ancak yaşadıkları bazı şeyler nedeniyle Adli Tıp eğitimi almış.Duygu ve Bora'nın eski kankası.Tesettürlü.Dindar bir insan.Farklı bir karakteri var.
Uraz İpekoğlu ;Beste'nin eşi.Kriminal Polis.Duygu'nun hem kuzeni hem de Üniversite arkadaşı.Ancak Universe'den farklı olarak Duygu'Ya aşık değil.
Beste&Uraz çifti kitaba 5-10 bölüm sonra girecekler.
Yan roller;
Toprak Ergün;Kriminal Polis.Beste'nin iyi anlaştığı kişi.
Fettah Er;Doktor.Beste'nin Üniversiteden ve Beste Adli Tıpa geçmeden eveli iş arkadaşı.
İpek Yavuz;Avukat.Duygu ile ılık bir arkadaşlık ilişkileri var.
Agah Tekin;Bora'nın akrabası değil.Sadece bir soyadı benzerliği.Kriminal Polis.
Arada girip çıkan kişiler de var;
Profesör - X;Seri Katil.Suçlu.Ancak yakalanamıyor.Delil yok...Beste'ye saplantılı aşıkmış gibi sanabilir okuyucu.Ancak öyle değil.Profesör X yerine genelde X denir.
Profesör - Y;Beste ya da Duygu yalnız kaldığında yanlarına gelip onlarla konuşan karakter.Erkek.Filozof gibi.Viski bardağında mısır yer.Kimse ismini bile bilmez.Sabahlığıyla dolaşır.
Şafak Er ; İntörn doktor.Fettah Er'İn Kardeşi.Kız.Şafak Unisex isim biliyorsunuz.
Alp Çelen ; İntörn doktor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-''When The Lights Out''-''Işıklar Kapanınca"-
General FictionGözyaşlarım açığa çıktığında Bazen Nefes almak bile Zor geliyor .Bana saklanıp ağlayabilirsin Sorun değil Sonunda Hepsi geçecek.Kollarımda uykuya dal.Lütfen Bir süreliğine uyanma Bu derin yalnızlığın sonunda Tekrar sabah gelecek nasıl olsa... Işıkla...