♠️Bölüm 2

54 4 1
                                    

"Kayra!"

"Nisa, Pervin,"

Pervin "Şimdi daha iyi misin?" diye sordu.

"Evet,"

"İyi olduğuna sevindim,"

"Sizi endişelendirdiğim için üzgünüm," dedim.

Konuşurken bir yandan da okul koridorunda yürüyorduk. Sınıflarımız aynıydı. Her yıl yapılan sınıf değişiminden etkilenmiyorduk. Müdür ve yardımcılarından özel olarak rica etmiştik.

Nisa "Bir daha sokağa atlarsan sana savate tekniği ile vururum." dedi.

Pervin "Bahse girerim Burak Çelik'ten gelicek bir vuruşu umursamaz," dedi. Ben neden onlara sır...

"Bekle! Bekle, Kayra," dedi Nisa. Benin son anda tutmuştu. Tutmasa yerle bütünleşicektim.

"Ü-Üzgünüm... Birden kendimi uykulu hissettim," dedim.

Nisa "Bütün gece video oyunu oynadın, değil mi?" dedi.

"Sanırım fazla uyumaktan oldu, önemli bir şey değil yani,"

Zil çaldı. Dersin başlamasına 15 dakika var. Konuşmaya devam ederek sınıfımıza gittik.

Son ders matematikti. Hoca konuyu işledikten sonra tüm sınıfa fotokopi dağıttı. Kitabımız ve defterimizden abartmayacak şekilde yardım almamıza izin verdi.

İlk soru oldukça basitti. Bir şeye bakmama bile gerek yoktu. Ama sanki hatırlamam gereken önemli bir şeyler varmış gibi hissediyorum.

Belki de rüyaydı?

Sanki o gece hastanede biriyle karşılaştım. Ne olduysa başımı dik tutamıyorum. Matematikten mi acaba? Emin değilim.

Başımı pencereye doğru çevirdim. Beden dersi olan bir sınıf ısınma hareketleri yapıyordu.

Eşofmanlar...

"Hadi Kayra, ders bitti,"

"Hı?"

Nisa elini alnıma koyup "Senin ateşin mi var?" dedi. Ardından "Hayır, ateşin yok. Baban bir sıkıntın olmadığı konusunda emin miydi? Yorgun gözüküyorsun," dedi.

"Ben iyiyim, teşekkür ederim." dedim gülümseyerek. Gerçekten benim sorunum neydi ?

Evlerimize gitmek için aynı sokaktan ilerliyorduk. Evlerimiz birbirine fazla yakın değildi ama yol ağzına kadar beraber gidiyorduk. 3 yol ağzı vardı ve hepimiz birinden gidiyorduk.

Nedense bugünkü trafik bana normalden daha sinir bozucu geliyordu. Gürültü sinirlerimi yıpratıyordu ve tüm hayatım boyunca başıma gelmeyen bir şey oldu. Başım ağrımaya başladı.

"İyi misin Kayra?"

"Tüm gün dışardaydın,"

"Evet, saadece biraz uykum var. Birde sanırım ilk kez başım ağrıyor," dedim

Nisa "Belki de hastanede fazla uyudun." dedi.

Pervin Nisa'ya hitaben "Kaza daha dün oldu," dedi.

Birden durup başımı çevirdim. Bu poster tanıdık geliyor. Ayrıca kedi de.

"Hmm? Oh, yine bu ilan!" dedi Pervin.

Poster... KEDİ!! Kayıp kedi! Bir adam bu kediyi arıyordu! Sonra yola atlamıştı! Peşinden ben de atlamıştım! Otobüs geliyordu! Sonra onu sırtından itmiştim!

Doğru... Bu kediyi kovalayan eşofman giymiş bir adamı hatırlıyorum.

"Asil-samaa!"

Bağırışım üzerine kızlar başlarını çevirip bana baktı. Şaşırmış gibiydiler.

Odamdaki Hayalete Aşık Oldum !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin