Prologue

80 12 68
                                    

Gece, ilerlemesi gerektiği gibi ilerliyordu.

Herkes eğleniyor, yapılması gerekenler yapılıyordu. Şirketin amacı sıkı çalışmaya sokacağı üç grubunu rahatlatmaktı ve ortamda farklı seslerden duyulan kahkahalar işe yaradığını gösteriyordu.

BigHit çok da büyük bir şirket değildi, diğer şirketler kadar çok grubu yoktu fakat çıkış yapmış tek grubu Kore'yi Dünyaya tanıtacak kadar dev bir gruptu.

İnsanlar şaşırmıyor değildi. BigHit şaşırtmayı severdi. Ve şimdi de yeni bir erkek ve bir kız grubu daha çıkarmayı planlıyordu.

Yarından itibaren sıkı çalışma başlayacaktı ve şu an bu üç grubu için barı kapattırmıştı.

Müziğin sesi sondaydı ama kimse bundan rahatsız değildi. BTS birlikte oldukları senelerin getirisiyle eğlenceli sohbetler ederek kahkahalar atıyorlardı. Çaylak iki grup ise onlar kadar yakın olamamışlardı henüz.

Herkes kendi kafasında takılırken çaylak kız ve erkek grubundan yükselen tezahürat ve çığlıklarla BTS dikkatini onlara verdi.

Herkes 'Hazel' diyerek bir kızı sahneye itiyordu.

Hazel sahneye çıktığında üyelerin hepsi farklı şeyler düşünüyordu.

Komik, diye düşündü Yoongi. İdol olacak birinin sahneye çıkmamak için bu kadar nazlanması komik.

İsmi değişik, diye düşündü Namjoon.

Jin. Jin hiçbir şey düşünmedi. Sadece herkes bakıyor diye o da sahneye bakıyordu.

Çok genç duruyor, diye düşündü Jungkook. Kendisinden küçük duruyordu.

Fiziği güzelmiş, diye düşündü Jimin. Ne tür bir diyet yapıyordu acaba?

Garip, diye düşündü Hoseok. Bir kız grubunda bir kişi sahneye yollanıyor ve diğer üyeler kıskanmayıp destekliyor? Garip.

Güzel kızmış, diye düşündü Taehyung. Güzel ve masum.

Hazel ise utançtan ölmek üzereydi. Çünkü o vokal değildi ama iki grubun iddalaşmasıyla kendini sahnede bulmuştu. Erkek grubu kendini övmüştü ve kız grubu da dayanamayıp onların baş rapçisinin aynı zamanda vokal de yapabildiğini söylemişlerdi. Erkekler bir anda iddalaşmayı unutup Hazel'ın sesini merak ettiklerine karar kıldıklarında Hazel'a sahneye çıkmaktan başka bir şey yapmak düşmemişti.

Sesini güzel bulmuyordu ama kötü de değildi.

"Ne açtıralım Hazel?"

Erkek grubundan ismini bilmediği biri sorduğunda bugün duşta dinlediği şarkı geldi aklına sadece ve onu söyleyiverdi.

"Halsey, Young God."

Şarkının başlamasıyla o da söylemeye başladı.

He says, "Oh, baby girl, you know we're gonna be legends
*"Ah, bebeğim efsane olacağımızı biliyorsun," diyor

I'm the king and you're the queen and we will stumble through heaven 
*"Ben kralım sense kraliçe ve beraber cennete doğru tökezleyeceğiz 

If there's a light at the end, it's just the sun in your eyes 
*Eğer sonda bir ışık varsa o sadece gözlerindeki güneş 

I know you wanna go to heaven but you're human tonight" 
*Cennete gitmek istediğini biliyorum ama bu gece sadece bir insansın" 

Şarkının devamını söylerken birkaç kişi hariç herkes sesine ve sözlere odaklanmıştı. Beklemedikleri kadar etkilenmişlerdi, hem sesinden hem şarkıdan. Hazel bu şarkının Kore'de çok bilinmediğini tahmin edebiliyordu. Ama bu şarkı onun favorilerine girebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Young God •kth•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin