one

71 3 0
                                    

He,
Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Ik weet van mezelf dat ik niet zo snel update maar er komen zeker in het begin sneller hoofdstukken aan. Veel plezier met lezen.
●●●●●●●●●●●●

Kaya pov

Ik zit op mijn bed. Ik heb een foto van mij en Calum in mijn handen. Ik mis hem en ik haat hem. Hij heeft mij verraden. Het is zijn schuld. Hij heeft mij al die tijd voorgelogen. Hij zei dat hij mij nooit zou verlaten. Of zou laten vallen voor iemand anders. Er word op de deur geklopt. "Binnen." Ik veeg mijn tranen weg. "Liefje je moet zo gaan." "Ja ik kom er aan mam." Ik pak mijn koffers van mijn bed. Ik gooi de foto van Calum en mij in de prullenbak. Dit wordt mijn laatste jaar op het Music World Acedemie.(Bestaat niet echt.) Ik loop naar beneden en pak mijn jas van de kapstok. Ik loop naar de auto. Mijn moeder en ik stappen in en rijden naar het station.

Als we er zijn stappen we uit en ik pak mijn koffers uit de kofferbak van de auto. Ik geef mijn moeder nog een laatste knuffel en een laatste kus. "Veel plezier lieverd. Maak er nog een leuk jaar van." "Zal ik doen mam." Ik laat haar los en loop naar de trein. Ik stap in en draai me nog een keer om en zwaai dan naar mijn moeder. En de deuren sluiten. Ik zoek een plekje en ga zitten.

Ik sta voor het gebouw van de Music World Acedemie. Ik loop naar de deur. Voordat ik ze open doe haal ik nog één keer diep adem. Oké, mijn laatste jaar begint nú. En met die gedachten open ik de deur. Ik loop naar de eetruimte. Mijn vriendinnen zien mij als eerste en rennen op mij af. Ik zet mijn gitaar neer. En laat mijn rugtas van mijn rug glijden. "He." Begroet ik ze. We belanden uiteindelijk in een groepsknuffel. "We hebben een plek vrijgehouden. We zitten met z'n vieren bij elkaar.", zegt Rachel. Ik knik. Ik pak mijn koffers en mijn gitaar en loop naar de plek.

De directeur komt het podium oplopen. Ughh altijd weer het zelfde gesprek. "Beste jongens en meisjes. Fijn dat jullie er allemaal zijn en de eerste klassen ik hoop dat jullie hier een hele fijne tijd zullen hebben." Echt waar ik kan dit hele maal mee praten. Ik playback ook mee er is alleen één zin die ik niet mee kan praten. "We hebben alleen een oneven aantal mensen. Dus een van jullie is alleen. O god. Laat. Mij. Alsjeblieft. Niet. Alleen. Zijn.

De toespraak ik klaar. Eindelijk. God wat kan die man lang praten zeg. Mijn vriendinnen en ik staan op en lopen naar de balie. We krijgen de sleutels. "Welke hebben jullie?" Vraag ik uit nieuwsgierigheid. "Sleutel nummer 315." Zegt Melodie. "He, ik ook." Roept Erica. "Ik heb sleutel 329" zegt Rachel. "Jij?" Ik kijk op mijn sleutel. "Kut. Ik heb 298." Zucht ik. Ik had dit eigenlijk wel verwacht. "Nou meiden. Let's go." We pakken onze koffers weer en lopen weg. Ik zucht. Blijkbaar zit ik weer alleen.

Het is in de avond. Ik zit alleen. Anders waren er al mensen. Ik zit op de bank. Het is stil. Ik sta op en zet ze radio aan en loop weer naar de bank en ga zitten. "En hier komt Youngblood van vijf seconds of summer!" Roept de man die de radio oproept. Snel loop ik er naar toe en zet de radio uit. Ik zucht. Je hebt het gewoon geflikt Calum. Dit wilde hij altijd al. Luke, Ashton, Michael en Calum waren altijd al vrienden geweest. Ik zat ook bij het groepje. Het is gewoon compleet misgegaan. Als je het zo bekijkt van uit mijn standpunt hebben mij ze kei en kei hard laten vallen. Ik haat ze met heel mijn hard. Ik pak mijn gitaar uit de hoes. Ik word hier altijd rustig van. Ik begin de eerste noten te spelen van Dancing on my own. Dit liedje brengt rust in mijn hoofd.

Somebody said you got a new friend
But does she love you better than I can?
And there's a big black sky over my town
I know where you're at I bet she's around
And yeah I know it's stupid
But I just gotta see it for myself
I'm in the corner
Watching you kiss her
And I'm right over here
Why can't you see me?
And I'm givin' it my all
But I'm not the guy you're taking home
I keep dancing on my own
I just wanna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles
And I'm in the corner
Watching you kiss her
And I'm right over here
Why can't you see me?
And I'm giving it my all
But I'm not the guy you're taking home
And I keep dancing on my own
And no, no
So far away
But still so near
The lights come on
The music dies
But you don't see me standing here
I just came to say goodbye
I'm in the corner
Watching you kiss her
And I'm giving it my all
But I'm not the guy you're taking home
And I keep dancing on my own
And no, no
Said, I'm in the corner
Watching you kiss her
Oh, no
And I'm right over here
Why can't you see me?
Oh, no
And I'm giving it my all
But I'm not the guy you're taking home
And I keep dancing on my own
So far away
But still so near
The lights come on
The music dies
But you don't see me standing here

Als ik klaar ben gaat de deur open.

I Found You Again|| 5sos Calum HoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu