Kaya pov
De meiden en ik zijn op weg naar het interview. Er staan wel honderden fans achter de hekken. Wow nooit gedacht dat we zoveel fans hebben.
Ineens bedenk ik me iets. Calum mag de grond in zakken en naar de hel lopen. Ik zet een glimlach op. "Waarom zo blij?", vraagt Erica.
"Mag ik niet blij zijn?", vraag ik terug als we achteringang nemen. "Tuurlijk wel. Ik ben hartstikke blij dat jij weer blij bent, maar vanwaar die glimlach?" "Nou ik bedacht me net iets.", begin ik. Rachel en Melodie komen er ook bij staan.
"Calum kan naar de hel lopen en door de grond zakken.", zeg ik blij. "That's my girl.", roept Melodie. Ik geef haar een high five die grandioos mislukt. "Meiden komen jullie?", vraagt een van de mensen daar. We knikken.
Even later zitten we op stoelen voor heel veel fans. Er worden een paar vragen aan Melodie, Rachel en Erica gesteld. Daarna ben ik aan de beurt.
"Kaya is het erg als we wat vragen aan jou stellen over jou en Calum?", vraagt ze. Ik wist dat deze vraag zou komen dus ik heb mezelf voorbereid. Ik schud mijn hoofd.
"Hoe gaat het eigenlijk met jou nadat hij het uitmaakte?" "Het was natuurlijk eerst wel hoe zeg je dat?, begin ik. "Ik wist niet wat ik moest doen. Maar mijn vriendinnen hebben me er uit geholpen en het positieve laten zien."
"Ik moet het ook los laten dat we uitelkaar zijn. En er zijn meer vissen in de zee.", zeg ik. "Heb je nog contact met de jongens?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, dat niet maar ik heb geweldige vriendinnen die overal met me mee gaan en met me mee leven.", zeg ik terwijl ik naar mijn vriendinnen kijk.
"Wie van jullie heeft een vriend?", vraagt ze weer. We schudden alle vier ons hoofd. "We zijn allemaal singel pringels.", antwoord Melodie.
"Oké meiden, jullie zijn bezig met jullie tweede album al. Kunnen jullie er al wat over vertellen?", vraagt de interviewer. "Alleen dat het Heart Attack gaat heten.", antwoord Rachel.
"Hoe komen jullie aan de ideeën voor nummers?" "Het komt eigenlijk van zelf ik weet dat Kaya het meeste schrijft, maar zij maakt ook het meeste mee van ons vieren.", zegt Melodie. "Nou meiden jullie maken ook wel een hele boel mee. Het is alleen hoe je het ziet."
"Oké, bedankt voor het interview. Jongens en meisjes dit was Music of Soul. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.", zegt ze als het interview is afgelopen.
We staan op en maken nog wat foto's met fans en gaan terug naar de auto. "Kunnen we niet naar de studio gaan om ff wat te spelen?", stelt Kaya voor. "Ja we hebben heel lang niks meer met z'n vieren gedaan.", zegt Melodie. "Oké meiden sleep over bij mij thuis.", zeg ik enthousiast.
"Deal.", zegt de rest in koor. "Erica kan je mij dan af zetten bij mij want dan kan ik nog wat eten halen.", zeg ik. "Ja doe ik.", hoor ik vanachter het stuur. Ik kijk naar de tijd. Half zeven.
Zijn we dan zo lang bij het interview geweest of was die zo laat?
Het maakt ook niet zo veel uit. We komen aan bij mijn huis en ik stap uit. Ik loop naar de voordeur en stap mijn huis binnen. Ik hoor de auto net weg rijden voordat ik de deur achter mij sluit.
Ik kijk eerst even wat ik heb liggen en maak een lijstje. Nou ja, eigenlijk is dat niet nodig want er werden al gelijk dingen geroepen in de auto die ze wilde hebben. Ik pak mijn jas, autosleutels.
Als ik na een tijdje in de supper markt sta draai ik me om, om wat te pakken. Ik loop door naar de volgende rij en bots tegen iemand aan. "O My God sorry. Het spijt me.", zegt een bekende stem. Ik raap alles bij elkaar zo snel mogenlijk als ik paniek voel opkomen.
Ik sta op. "Kaya?", hoor ik de stem verbaast zeggen als ik door loop. Ik stop gelijk met lopen en draai me weer om. "Uhm sorry.", zeg ik schor. "Het geeft niet. Ik moet sorry zeggen. Niet alleen voor dit.", zegt hij.
JE LEEST
I Found You Again|| 5sos Calum Hood
FanfictionDe vriendschap begon met: 'He' De vriendschap eindigde met: 'Ik haat je! Ik hoef je nooit meer te zien!" Kaya Hadeway is de beste vriendin van Calum Hood. De basgitarist van 5 seconds of summer. Ik kan beter zeggen wás de beste vriendin. Na een hef...