tree

66 2 0
                                    

Calum pov

"Jongens we hebben een band nodig voor ons voor progamma." zegt de manager die in de kamer komt lopen. We kijken elkaar met z'n vieren aan. Ik haal mijn schouders op. "Ik heb een goeie." zegt Luke na een tijdje. "Hebben jullie ooit wel eens gehoord van Music Of Soul?" Vraagt Luke na een tijdje. Ik schud mijn hoofd terwijl de andere jongens keihard ja en alles onder elkaar roepen. Dan zien ze mijn vragend kijkende hoofd. Wie the f*ck zijn Music Of Soul? "Calum..... heb jij nog nooit gehoord van Music of Soul?" "Uhuu nee." Ashton kijkt me aan alsof ik iemand heb dood geschoten en daarna weer tot leven heb gebracht. "Jij bent echt gek." zegt Michael hoofdschuddend. "Laat me eens horen dan." Zeg ik. Ze starten een numer op. Een stem begind te zingen. Een stem Die ik uit duizenden ken. Kaya Hadeway. Was mijn beste vriendin en vriendin. Ik had een enorme fout gemaakt om niet voor haar te kiezen. Mijn gezicht betrekt. Luke, Ashton en Michael zien het. "Yo wat is er?" Ik zucht. Ik moet het ze wel vertellen. Het zijn mijn beste vrienden. "Jullie kennen toch nog de naam Kaya Hadeway?" Ze knikken. "Luister eens goed jongens." We luisteren naar een prachtige stem die een gebroken liedje zingt. Someone like you. Dit liedje gaat duidelijk over mij. Ik voel me echt schuldig. Ik heb haar nooit meer na die ene dag gezien. De jongems zetten nog een liedje op van hun. On the loods. Ik heb nooit echt sorry kunnen zeggen en het uit kunnen leggen. "Doen we dan hun als ons voor progamma?" vraagt onze manager. Ze zal ons niet vergeten zijn. Dat weet ik zeker. Ik knik toch maar. "Jongens laten we dit vieren door uiteten te gaan." zegt Ashton. "Yes. Come on, let's go." zeg ik. We pakken onze spullen en gaan weg.

Kaya pov

We zitten in het restaurant. De deur gaat open en er komen vier jongens binnen. Om precies te zijn. 5 seconds of summer. De meiden fluisteren naar elkaar. Ik volg hun. Ik krijg kippenvel als ik al naar ze kijk. "Kaya dat zijn ze toch?" vraagt Melodie aan mij. Ik knik. Ik draai me weer om naar de meiden. Ik zie Melodie niet. Ik scan het hele restaurant. Shit. Dit meen je niet. Melodie staat te schreeuwen tegen de jongens. O nee Melodie waarom. Ik schaam me dood voor je. "Hoe durf je mijn beste vriendin pijn te doen. Jij bent echt een eikel! Ik kan je wel vermoorden." Ik loop er naar toe. "Melodie" sis ik. "Je kan niet zomaar mensen pijn doen! Calum jij... jij ughh. Ik weet geen woorden meer. Trouwens jij bent geen enkel woord waard." "Melodie." Sis ik weer. De jongens kijken mij verbaast aan. "Melodie kom. We gaan terug." "Wacht Kaya." Roept Luke als ik mij weer omdraai. "Wat moet je Luke?" vraag ik bot als ik mij weer terug omdraai naar hun. Ik zie aan Luke dat hij niet weet wat hij moet zeggen. "Het..... het spijt ons echt heel erg." Ik zeg niks en draai mij weer om. Er word een hand op mijn schouder gelegt en draait me om. Ik voel niet lang daarna lippen op de mijne. Ik kijk wie het is. Calum. Ik duw hem snel van mij af. "Eikel" sis ik. Ik loop naar de meiden en pak mijn jas van mijn stoel. "Sorry meiden maar ik ga." Ik loop naar de deur en stap het restaurant uit. Ik loop wel naar de acedemie.

Ik kom in mijn kamer en ga direct door naar mijn bed. Waarom? Waarom nu weer? En waarom hij?! Waarom moet alles in mijn leven zo slecht gaan? Waarom moet elk leuk moment in een klap verpest worden? Ughh. Ik loop naar de koelkast en pak een grote pak Ben&Jerry bak en een lepel. Ik loop naar de bank en zet de televisie ook aan. Ik start netflix op. Ik ga naar de serie prity little liers. Ik kijk een paar afleveringen. Na de tweede aflevering is mijn bak Ben&Jerry al leeg. Ik kijk nog een dere aflevering. Na een aantal afleveringen verder kijk ik op de klok en zie dat het al twee uur 's nachts is. Shit. Ik voel mij ogen nu ook zwaarder worden. Ik doe de televisie uit. Ik doe geen eens de moeite meer om naar mijn bed te lopen. Ik val langzaam in slaap met het laatste woordje of naam in mijn gedachten.
Calum Hood.

I Found You Again|| 5sos Calum HoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu