~TANITIM~

12 3 0
                                    

Merhaba;
Ben Defne Acar 17 yaşında lise 4 öğrencisiyim.Bir abim var Berke Acar 20 yaşında elektrik mühendisliği okuyo ek olarak ta babamın yanında kaportacı.Kitap okumayı severim, müzik dinlemekten hoşlanırım, yemek yemeyi severim ve temizlik işine elimi sürmem o işlere Zeliha Sultan bakıyor.Açelya diye bir arkadaşım var zaten tek arkadaşım boksa giderken tanışmıştım ve yıllardır arkadaşız.İleride beyin cerrahı olmak istiyorum ama hayal olmaz inşallah.Özel Rüzgar Kolejinde okuyorum zeki biri olduğum için burslu olarak okuyorum Açelyada öyle tabiki.Öğretmenlerle anlaşmışlığım yoktur keza öğrencilerle de öyle.Yaptığım en sosyal aktivite boks ve gezmek tabi gezmeyi Açelyayla keşfetmiş sayılırım.Açıksözlülüğümle tanınırım arada bu yüzden başım belaya giriyor ama yapıcak bişey yok yapmacık olamıyorum mesela matematik hocasına kaç yaşındasınız diye sormuştum 25 dedi kart karı bende 40 gösteriyorsunuz ama demek ki geç yazmışlar nüfusa dedim kadın 1 yıl boyunca sözlülerimden 40 puan kırdı ruh hastası ya Allah'tan tayini çıktıda gitti yerine gelen daha çatlak biri ama olsun 40 puanım benimle güvende...



Çok kısa biliyorum ama emin olun bir sonraki bölüm acayip uzun hem bu bölüm sadece tanıtım yeni bölümü bugün yayımlıycam ondan sonraki bölümler haftada bir arayla düzenli olarak yayımlanacak...

~VAZGEÇMEYİŞ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin