"Taehyung! Şu kirazı almama yardım eder misin?"
Jimin ile Taehyung, kırmızı gül sokağına doğru el ele adım attığında, Jimin Taehyung'u çekiştirerek kirazların olduğu kısma getirmişti. Şimdi ise ağzındaki salyaları durdurmamak için büyük bir savaş veriyordu.
Taehyung, sıcak meltemin savurduğu pamuk şeker saçları düzeltti ve Jimin'in erişemediği kirazları teker teker kopartmaya başladı. Aradan yıllar geçmişti ve bu ikisi 17 yaşına girmişlerdi. Kirazlar eskisi kadar güzel olamasa bile, hala üstlerinde tatlı bir güneş belirince onlara rakip bile çıkamıyordu.
Jimin, hayran olmuşçasına Taehyung'a bakıyordu. Sevgilisi onun erişemediği yere rahatlıkla erişmişti. Hem de çok güzel gözüküyordu alttan bakılınca. Tıpkı... tıpkı pelerinli bir süper kahraman gibi. Jimin'de ona ağzı açık bir şekilde izliyordu.
Ah, çok şey geçmişti o ameliyatın üstünden. Resmen bir ömür tükenmişti o saatler süren ameliyatta. Çok şey değişmişti. Jimin, hayatında dökmediği kadar gözyaşını o an dökmüştü. Hayatında etmediği kadar dua etmişti.
Kendisi şu an kabul edemese bile, o an Taehyung'un öleceğine inanmıştı. Kendine kızıyordu o anı hatırladıkça. Nereden bilebilirdi ki? O sadece minik bir çocuktu ve Taehyung'un minik ellerinden kayıp gidebilirdi.
Tanrı onu affetmişti. Taehyung'un minik canını, Jimin'in minik elleri arasına koymuştu. Tanrı, Taehyung'u Jimin'e emanet etmişti. Jimin ne kadar küçük olsa da, Taehyung'un biriciği olsa da, Taehyung Jimin'e emanet olan bir hazineydi.
Taehyung tüm kirazları iri ellerine topladı ve Jimin'e uzattı. Jimin hızlıca sırtındaki çantayı kaydırarak göğsüne yapıştırdı ve fermuarını açtı. İçinden bir poşet çıkardı. Jimin sürekli buraya hazırlıklı bir şekilde gelirdi. Çantasında mutlaka poşet bulundururdu.
Jimin poşeti açtı ve Taehyung'a yardım etti. Daha sonrasında poşetin ağzını bağladı ve uzanıp, "Teşekkür ederim bal kokulum." Dedikten sonra Taehyung'un dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu. Yumuşacık ve masumdu. Tam da Jimin'in dudaklarından çıkacak bir öpücüktü.
Taehyung Jimin'in pembe saçlarını düzeltti ve elini tuttu. Evlerine doğru yürümeye başladılar.
Jimin, birkaç adımla Taehyung'a sokuldu. Tıpkı masum bir kedi gibi, çok masumca sokuldu. Taehyung bunu fark etti ve sıcacık gülümsedi. Jimin'in ince belini yakaladı ve çok nazik bir şekilde kendine bastırdı. Tıpkı onun erkeği gibi. Öylesine sahiplenirdi ki bazen Jimin'i... Jimin'in nadir beliren o gamzesini öpmekten usanmayan Taehyung, o gamzeyi kimse görsün istemezdi. Kıskançtı Jimin'e karşı. Çok kıskançtı hem de.
Taehyung, kocaman olan elini Jimin'in ince beline koydu ve sessizce yürümeye devam ettiler. Jimin yüzünün yarısını Taehyung'un göğsüne dayayıp etrafı izlerken, o ikiliyi bir o kadar seven fakat bir o kadar da sapık bulan teyzelerin dikkatlerini kendi üstlerine çekmişlerdi. Taehyung o sıra başka şeylere odaklandığı için fark edememişti fakat Jimin fark etmişti. Jimin kıkırdayarak Taehyung'u dürttü.
Taehyung, kıkırdayan meleğine döndü ve, "Bir şey mi oldu Jim?" Dedi. Jimin kıkırdayarak, "Birkaç tane teyze, sokak ortasında yiyişiyorlar diyerek bizi halama şikayet etmişler!" Dedi ve kahkaha attı. Taehyung'da kalın tonlu kahkahasını savurdu ve etrafına baktı. Oradaki teyzeler, ajan misali Jimin ve Taehyung'u izliyorlardı.
İkisi de gülerken, Taehyung Jimin'i kocaman öptü. Cidden koskocaman öptü. Teyzeler resmen avını bekleyen kurtlara dönüşmüşlerdi. Jimin'in pespembe yanakları ve kızarmış dudakları ise daha çok öpülesiydi. Jimin gözlerini kocaman yapmış bir şekilde Taehyung'a bakıyordu. Aslında Jimin bu hareketten hoşlanmazdı ve Taehyung inadına herkesin içinde öperdi onu. Cidden yapardı. Derste olduklarında, hoca arkasını döner dönmez Jimin'in dudaklarına sarılırdı.
Taehyung son bir kez öpüp eve doğru koşmaya başlayınca, Jimin'de kıpkırmızı bir ifadeyle onu yakalamaya başlamıştı.
Baya sürmüştü bu koşuş. Ancak Jimin yolun yarısında yorulmuş ve nefes nefese kalmış bir şekilde kenara çökmüştü. Ah, Taehyung ise koşarak Jimin'e doğru dönmüş ve su uzatmıştı. Pekte güzel severdi Jimin'i.
O, cidden Jimin'i çok güzel severdi.
🌹🌹🌹
Okuyan herkese teşekkürler. Bu kitapta bitti🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red rose street: vmin
Fanficçikolata çocuk, kırmızı güllerin arasında. cr: bloodontheyon