O kogo jesteś zazdrosna i dlaczego?

5.5K 219 130
                                    

🍥Naruto🍥
O hinatę- Gdy podczas treningu zemdlała to Uzumaki strasznie się tym przejął i jakoś tak byłaś zazdrosna.

💢Sasuke💢
O Sakurę- Dlaczego? Dlatego, że ta żmija ciągle go podrywa! Mimo, że on jest TWOIM chłopakiem.

📙Kakashi📙
O Rin- Cóż, czy można być zazdrosnym o zmarłą osobę? No bo jak pytasz go o przeszłość to jakoś tak robi się lekko czerwony na twarzy gdy mówi o Rin..

Sai
O Ino- często mówi bardzo miłe słowa do Sai'a. Również często prosi aby ją narysował. Czyż to nie jest podejrzane?

💤Shikamaru💤
O Temari-... Ostatnio widziałaś ich razem i przypadkowo usłyszałaś ich rozmowę, w której Temari obraziła twojego Shikamaru! Najgorsze jest to, że jemu się to chyba podobało! A jeszcze gorsze jest to, że ona go podrywa na TWOICH oczach!

🐶Kiba🐶
O Tamaki- Często się spotykają i mają wspólne zainteresowania. Inuzuka często ci o niej opowiada a ciebie to wkurza.

👀Neji👀
O TenTen- Ona dobrze wie, że Neji jest twoim chłopakiem i specjalnie go podrywa. Spokojnie, w twojej głowie umarła już z pięćset razy.

🔧Kankurō🔧
O jego lalki..- czasem myślisz, że one są ważniejsze od ciebie.

Gaara
O Matsuri- Zawsze gdy spotykasz ją na ulicy, pyta się czy u Gaary wszystko dobrze. I wcale nie zaprzeczysz, że kiedyś słyszałaś jak cie obgaduje i mówi, że byłaby lepsza dla Gaary.

💣Deidara💣
O Tobiego- tak.. O niego jesteś zazdrosna. Dlaczego? Może przez to jego "Deidara-senpai"?

💅🏼Itachi💅🏼
O nikogo- widziałaś jak Uchiha ma gdzieś inne laski, więc jesteś pewna, że cię nie zdradzi.

👓Kabuto👓
O Orochimaru- Kiedyś widziałaś jak Kabuto bał się o czarnowłosego i jakoś jąkał się przy nim. Na szczęście było to zanim staliście się parą.

Gość specjalny

👍🏽Konohamaru👍🏽
O Moegi- ta ruda dziewczyna niby nie wykazuje zaintetesowania Sarutobim ale ty dobrze wiesz, że tak naprawdę go kocha! Dlatego nie dopuszczasz Konohamaru do spotkań z nią.

Jeśli są błędy to pisać :*

━naruto ❛PREFERENCJE❜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz