Kiedy śni ci się koszmar

5.6K 230 164
                                    

🍥Naruto🍥
Gdy tylko usłszał twój głośny oddech, wstał. Spojrzał na ciebie i gdy opowiedziałaś mu ten koszmar, on przytulił cię a na drugi dzień postawił ci ramen.

💢Sasuke💢
Spojrzał na ciebie lekko zmartwiony. Następnie położył rękę na twoim policzku i cie pocałował.

📙Kakashi📙
Zaczął opowiadać suchary i opowiadał ci wiersze. No cóż te wiersze były zboczone, ale to szczegół.

Sai✏
Bardzo się zmartwił więc narysował ci przepiękny obrazek. Rano przygotował ci na śniadanie twoje ulubione danie.

💤Shikamaru💤
Obudził się gdy tylko zaświeciłaś światło. Gdy zobaczył twoje zmartwienie po prostu zgasił światło i cię objął. Zaraz po tym oboje zasnęliście.

🐶Kiba🐶
Akamaru wskoczył na łóżko i zaczął cię lizać. A Kiba pocałował cię w czoło.

👀Neji👀
Hyūga przyniósł ci goracą czekoladę i zapewniał, że to był tylko głupi sen. Następnie przytulił cię i pozwolił pobawić ci się jego włosami.

🔧Kankurō🔧
Nie dziwił się, że miałaś koszmary, ponieważ wiedział, że jego lalki mogą przyprawiać o dreszcze. Tym razem poświęcił się i zaczął udawać kotka.

Gaara⌛
Strasznie się o ciebie martwił, gdy usłyszał twoje nagłe zerwanie z łóżka. Wreszcie postanowił wyjść z tobą na balkon i pooglądać gwiazdy. Wtulona w jego ramiona zasnęłaś.

💣Deidara💣
Lepienie z gliny jest naprawdę przyjemne. Stres znika. Taki relaks. A tym bardziej u boku tego uroczego blondyna.

💅🏼Itachi💅🏼
Zaczął opowiadać ci historie, w których zabija te wszystkie potwory, które ci się sniły.

👓Kabuto👓
Opiekuje się tobą. Był kiedyś lekarzem więc jesteś w dobrych rękach. Zaczął z tobą rozmawiać a po chwili miał cię pocałować ale Orochimaru go wzywał.

🍡Tobi🍡
Zaczyna cię rozśmieszać oraz robi przytulas no jutsu. Rano daje ci dużo dango do jedzenia.

Gość specjalny

🌺Konan🌺
Robi dla ciebie origami. Zawsze daje ci również jakieś zioła na uspokojenie. Czasami również robi ci masaż pleców oraz namiętnie całuje.

━naruto ❛PREFERENCJE❜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz