Wasza opieka nad dzieckiem

3.9K 169 103
                                    

(To dziecko ma około dwa-cztery lata)

🍥Naruto
Uzumaki namawiał waszego chłopca, aby w przyszłości został hokage. Oczywiście na każdy obiad podawał mu ramen.

💢Sasuke
Sasuke trenował z nim cały wieczór, chciał żeby jak najszybciej przebudził sharingana.

📙Kakashi
Musiałaś pochować wszystkie jego książki, aby Kakashi nie czytał waszemu dziecku takich rzeczy.

✏Sai
Córeczka była zachwycona wszyskimi lekcjami plastyki z własnym ojcem.

💤Shikamaru
Wasz syn był bardzo podobny do Shikamaru. Obaj spali przez pół dnia.

🐶Kiba
Akamaru służył jako osobisty koń waszej córki, w sumie Kiba też.

👀Neji
Hyūga uczył waszego syna odpowiedzialności i przydatnych technik w walce.

🔧Kankurō
Przez waszą nieuwagę prawie doszło do tragedii. Chłopczyk znalazł warsztat Kankurō i chciał pobawić się lalkami z otrymi kończynami.

🌵Gaara
Gaara pokazywał dziecku jak wypełnia papiery i jak podlewa się kaktusy.

💣Deidara
Trzymałaś ją z dala od gliny. Przecież wasza córka nie będzie jej jeść! I ogólnie to bawiła się włosami Deidary.

💅🏼Itachi
Czytał mu bajki na dobranoc, a on robił mu warkoczyki. Zazdrościłaś waszemu synowi, że może częściej dotykać jego włosów, niż ty.

👓Kabuto
Orochimaru chciał wykorzystać je jako nowe ciało, ale Kabuto go przekonał, żeby tego nie robił.

🍬Tobi
Zakazałaś Tobiemu dawać mu zbyt wielkiej ilości słodyczy, ale brunet się nie posłuchał i później musiał łazić do lekarza.

😈Hihihidan
Ciągle gadał o tym, jakie kobiety są piękne, i że Jashin to jedyny prawidziwy Bóg. Załamał się jednak, gdy usłyszał od waszego syna, że lubi chłopców, i że pochwala Pain'a jako Boga.

🐬Iruka
Zabrał go kiedyś jako gościa do akademii. Wszytkie dzieci mówiły, że jest uroczy.

🔆Sasori
Gdy zobaczyłaś, że wasza córka je skorpiony, to poszłaś porozmawiać sobie z jej tatusiem.

✖Madarix
Zabrał waszą córkę i krzyczał do okna Hashiramy "PATRZ JAKĄ MAM ZAJEBISTĄ CÓRKĘ".

🌍Pain
Załamał się gdy wasze dzieci pomalowały farbą jego dokumenty.

💵Kakuzu
Robiłas na złość Kazikowi i kupowałaś dziecku same najdroższe rzeczy. (On to mógłby być dziadkiem)

🐜Shino
Wasza córka prawie zjadła mrówkę. Shino nakazał robakom trzymać się z dala od niej.

Łokieć, pięta, chleb z facetem
Czy zostaniesz mym pasztetem?

Łokieć, pięta, chleb z bananem
Czy zostaniesz mym Hidanem?

━naruto ❛PREFERENCJE❜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz