Kiedy masz okres [*]

5.2K 237 185
                                    

🍥Naruto🍥
Wylał na ciebie ramen. Wylądował na drugim końcu Konohy.

💢Sasuke💢
Zwyzywałaś go a później płakałaś. Następnie on cie zwyzywał i wyleciał z domu.

📙Kakashi📙
Iż nie lubi słodyczy to ich nie kupuje. Ale za to zrobił ci świetną sałatkę.

Sai✏
On nie wiedział co to jest, dopóki nie walnęłaś go za to, że ciągle do ciebie gadał.

💤Shikamaru💤
Skapnął się gdy tylko zapytałaś się czy tym razem to on może być twoją poduszką.

🐶Kiba🐶
Unikał ciebie jak ognia i trzymał Akamaru, żeby na ciebie nie skoczył.

👀Neji👀
Wykrył to swoim Byakuganem. Kupił ci czekoladę i nie namawiał na trening.

🔧Kankurō🔧
Walnął cię w brzuch przez przypadek. A ty przez przypadek zniszczyłaś jego lalki.

Gaara⌛
Zapytał się Temari co ma zrobić. Ona kazała mu kupić dla ciebie coś słodkiego i obejrzeć z tobą komedię romantyczną.

💣Deidara💣
Blondyn wpadł na genialny pomysł. Zaczęliście razem rozpierdzielać wszystko co stanie wam na drodze.

💅🏼Itachi💅🏼
Ten w porównaniu do swojego brata, jest kulturalny. Nie przeszkadza ci, jest romantyczny. Ale znalazłaś w jego pokoju książkę pt. "Jak radzić sobie z kobietami podczas okresu' autorstwa Konan, przez co wiedziałaś dlaczego taki był.

👓Kabuto👓
Zagroziłaś mu, że jeżeli nie kupi ci chipsów to rozwalisz całą wioskę dźwięku.

🍡Tobi🍡
-zbyt mocny przytulas no jutsu!
- wypierdol Tobiego w kosmos no jutsu!

Gość specjalny

😈 Hidan 😈
Zaczął modlić się do Jashin-samy, żebyś przestała mieć okres, ale musiał dać ofiarę więc postanowił wykorzystać Deidarę. No cóż.. Blondyn wysadził go a ty na dodatek dałaś mu w ryj.

━naruto ❛PREFERENCJE❜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz