Jego spotkanie z twoimi rodzicami

4.5K 169 91
                                    

~Twoja rodzinka chciała poznać twojego chłopaka więc zaprosili go na obiad..~

🍥Naruto🍥
Ciągle gadał o tym, że zostanie hokage. Żalił się również, że twoja mama nie przygotowała ramenu.

💢Sasuke💢
Był spokojny i opanowany. Odpowiadał na każde pytanie ale żadnych nie zadawał.

📙Kakashi📙
Twój tata przez przypadek znalazł icha icha.. Stwierdził, że to jest lepsze od "50 twarzy Grey'a"

Sai✏
Czasem nie umiał dobrać słów więc coś rysował. Skończyło się na tym, że Sai narysował portret twoich rodziców..

💤Shikamaru💤
Jakimś cudem powstrzymał się od narzekania na wszystko, ale razem z twoim tatą po obiedzie zasnęli na kanapie.

🐶Kiba🐶
Gdy tylko Akamaru przeszedł przez próg mieszkania i usiadł na fotelu, twoja mama spiorunowała cię wzrokiem. Na szczęście później bardzo polubiła tego psiaka.

👀Neji👀
Zachowywał się stosownie i bardzo grzecznie. Czasem gadał coś o przeznaczeniu ale rodzicom to nie przeszkadzało.

🔧Kankurō🔧
Zakazałaś mu przyzywania marionetek. Szatyn przez to musiał opowiadać jakieś żarty. Odziwo śmieszyły one twoich rodziców.

Gaara⌛
Był poważny oraz sympatyczny. Nawet zrobił dla twojej mamy piaskową różę.

💣Deidara💣
Przez cały obiad twoi rodzice gapili się na blondyna. A ty ledwo powstrzymałaś go od wysadzenia filiżnaki.

💅🏼Itachi💅🏼
Był spokojny i bardzo miły. Miałaś szczęście, że twoi rodzice nie słyszeli o wymordowaniu klanu Uchiha..

👓Kabuto👓
Twoi rodzice słuchali go z wielkim zainteresowaniem. Twoja mama nawet się nie obraziła, gdy ten skrytykował jej sałatkę.

🍡Obito🍡
Tobi musiał zdjąć maskę przez co strasznie się wstydził. Odziwo twoi rodzice nie zwrócili uwagi na jego 'blizny" na twarzy.

😈Hidan😈
Kazałaś mamie założyć luźne ubrania. Nie posłuchała. Później miała wielką plamę krwi z nosa Hidana. Ale gdy ten się uspokoił, zaczął mówić o Jashin-samie.

━naruto ❛PREFERENCJE❜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz