Kérlek

46 4 2
                                    


Másnap próbáltam normálisan viselkedni, de valahogy nem akart összejönni. Az egyik srác, Jake állandóan ott van mögöttem. Nem tudom levakarni magamról. Beült a mögöttem lévő padba, és folyamatosan papírgalacsinokkal bombáz. Nem tudom, miért teszi, de lekötelezne, ha abbahagyná.

-Ha megnézed, mit írt rá, és válaszolsz is, akkor nem fog tovább dobálni. - mondta nekem Zoé, miután látta, hogy mit kell átélnem. Szünet volt, így volt időm beszélgetni vele egy kicsit.

-De miért csinálja ezt velem? - kérdeztem.
-Azért, mert bejössz neki. Meg akar kapni, ahogy már sok más csajt is megkapott.
Értetlenül néztem rá, mint aki még nem látott fehér embert.
-Most mit bámulsz? - kérdezte.
-Csak nem értem, hogy miről beszélsz. -Meg akar húzni. Azt akarja, hogy befűzzön, te meg beadd a derekad, és szexelj vele.

Továbbra is furán néztem rá, mert még mindig nem tudom pontosan, mi az a szex. Annyit már sikerült kiderítenem, hogy fiatal korban ezt a fiúk és a lányok is szeretnék csinálni.

-Csak azt ne mondd - folytatta tovább Zoé -, hogy te még szűz vagy.
-Mit jelent az, hogy még szűz vagyok?
-Azt jelenti, hogy még soha senkivel nem volt szexuális kapcsolatod.
-Zoé, én őszinte leszek veled. Fogalmam sincs arról, hogy mi az a szex, és hogy mi az a szüzesség, meg hogy mit jelent az, hogy Jake meg akar húzni. Ezek számomra idegen szavak, amiket nem értek.

Zoé teljesen ledöbbent, nagy álmélkodása alatt pedig becsengettek. Utoljára még gyorsan odasúgta, hogy nézzek meg egy cetlit, majd visszaült a helyére.

Az óra kezdetét vette, Jake pedig folytatta, amit elkezdett. Továbbra is dobált, én pedig segélykérően néztem Zoéra. Ő eltátogta, hogy ,,Nézd meg!", én pedig nem tehettem mást, széthajtottam az egyik papírdarabot.

,,Akarsz randizni velem?"

Ez állt rajta. Kinyitottam egy másikat is.

,,Szerintem nagyon szép vagy."

A többi papíron folytatódtak az ehhez hasonló üzenetek, én pedig nem tudtam, mit írjak neki, így a következőkben is folytatta a dobálást.
Újabb papírt bontottam ki, amin ez állt:

,,Miért nem válaszolsz?"

Megfordítottam a papírt, ráírtam a választ, miszerint nem akarok randizni vele és visszadobtam neki. Először furán nézett rám, mert a saját üzenetét olvasta el, én meg mutattam, hogy fordítsa meg. Amikor elolvasta még elszántabb arcot vágott, mint előtte. Már egy kicsit ijesztőnek kezdtem érezni, amikor egy hang belehasított a levegőbe.

-Tanárnő! Amie és Jake leveleznek!

Megkerestem a hang forrását, és az első padnál állt meg a tekintetem.
Sophie arcán elégedett vigyor terült el, miközben engem és Jake-et bámulta.
-Amie, mondd, úgy gondolod, hogy a második iskolai napodon illő, hogy egy osztálytársaddal levelezel az órán?
-Nem, tanárnő. - feleltem.
-Akkor mivel magyarázod, hogy ezt csináltad?
-Nincs rá indokom, de nem fordul elő többet.
-Azt nagyon ajánlom.

Az óra folytatódott, de Jake nem dobált már tovább. Sophie egész óra alatt árgus szemekkel figyelt minket, nehogy valami rosszat csináljunk.
Amikor a tanár kiment Zoé odament Sophie-hoz, hogy kicsit sem diszkréten megbeszélje vele az órán történteket.

-Féltékeny vagy, vagy mi a bajod? - kiabált rá. - Talán az a bajod, hogy Jake nem akar megbaszni?
Sophie nem tudott mit válaszolni, csak bámult az indulatos lányra.

-Mivan? Benned akadt a szó?

Nem akartam tovább nézni, amit Zoé csinált, ezért én is odamentem. Amikor már melléjük értem Sophie épp felállt, és hátrált egy lépést.

Fallen AngelWhere stories live. Discover now