Hogy őszinte legyek, nagyon vártam már az első iskola napot. Elvégre ezzel is többet tudok majd meg a földi emberekről. Arról, hogy milyen élni velem egykorú emberekkel, akik tanulnak, játszanak, barátkoznak. Talán nekem is lesznek majd barátaim.
Reggel Tim anyukája ébresztett fel, fél hétkor. Egy kicsit nehezen ébredtem fel, de kikecmeregtem az ágyamból és felöltöztem. Mire elkészültem kopogtak az ajtómon.
-Tessék? - szóltam ki. Tim bekukkantott, majd teljesen belépett a szobába.
-Azt hiszem, nem ezt kéne felvenned. - mondta.
-Miért, mi bajod ezzel?Vázolom. Egy fehér póló és egy combközépig érő világos farmer volt rajtam. Szerintem ezzel semmi baj nincs, de az ő arcán inkább láttam csodálkozást, mint elégedettséget.
-Ez nem iskolába való. Túlságosan...egyszerű. Érted?
-Nem. Én mindig ilyeneket hordtam, sőt, inkább ruhákat hordtam.
-Na azt ne vegyél fel, mert biztos, hogy felhúznák.
-Miért tennék?
-Figyelj! - Tim megfogta a vállam és maga felé fordított és a szemembe nézett. - Ne kérdezgess rá folyton mindenre. Tegyél úgy, mintha minden, ami veled történik, tök normális lenne. Oké?
-Szóval akkor hazudjak? Csakmert az bűn lenne.
-Nem. Én nem nevezném bűnnek. Inkább színészet. Eljátszod, hogy tudod, miről beszélnek. Ennyi.Elbizonytalanodtam. Timothy biztosan csak jót akar, de talán hallgatnom kellene Asael-re. Elvégre most ő felügyel engem, és adott egy jó tanácsot. De egyáltalán nem érzem úgy, hogy Tim szavai bűnbe vinnének. Talán csak Asael aggódik túlságosan.
-Rendben. - mondtam, majd egy gyors ruha csere után elindultam le a lépcsőn. Tim követett, mindketten a konyhába léptünk, ahol Tim anyukája, Sarah épp reggelit készített.
-Épp ideje volt már, hogy leérjetek. A reggeli kész, siessetek vele, mert tíz percen belül indulunk.
Bólintottunk, befaltuk a reggelit, és húsz perc múlva már az iskola előtt álltunk mindketten. Mély levegőt vettem és Timre néztem. Ő teljesen nyugodt volt, a kezét a zsebébe csúsztatta és rám nézett.
-Nyugi, egész nap melletted leszek. Egy osztályban vagyunk, úgyhogy még az órarended is nálam van. Neked csak a könyveket kell megszerezned.Biztatóan villantott egy halvány mosolyt amit viszonoztam, majd elindultunk be az iskolába. Út közben Tim több fiúval pacsizott, némelyik utánam nézett, megbámult, füttyögött. Nem törődtem vele, elvégre azt a tanácsot kaptam, hogy legyek természetes.
A terem előtt állt pár fiú, akik mellet Tim is megállt, lepacsizott velük is, majd a fiúk felém fordultak és végigmértek.
-Ejha, Tim. Kit hoztál te magaddal? - kérdezte az egyik.
-Egy új családtag. Jelenleg a fogadott húgom. És tabu. Mindenkinek. Értve?
-Persze. - mondta ugyanaz - Csak nyugalom. Nézni azért szabad?
-Csak nézni szabad.
-És a nevét is megmondja, vagy néma a kiscsaj? - szólt közbe egy másik srác.
-A nevem Amie. - mondtam és végignéztem rajtuk. Aki először kérdezte, ki vagyok, egy magas, szőke fiú volt. A mellette álló egy kicsit alacsonyabb volt, kisfiús mosollyal nézett rám. Tőle jobbra állt aki a nevemet kérdezte, és tőlem alig volt magasabb. Kék farmert és fehér pólót viselt, szeme kék volt, haja sötét.
-Szóval nyelved is van. Kíváncsi lennék, hogy mire használod még a beszéden kívül. - elindult felém, én pedig hátraléptem egyet. Tim kettőnk közé állt, és a fiú szemébe nézett.
-Állj le, Jack.
-Ne már, Tim. Nézd már meg a csajt. Iszonyat szexi, lásd be.
-Belátom, hogy az, de nem engedem, hogy hozzáérj.Ebben a pillanatban megszólalt a csengő, Tim pedig magával húzott a terembe. Odabent leültetett egy pad mögé és mellém huppant.
-Bocsi Jack miatt. Tudod elég...nőcsábász típus.
-Semmi gond, nem haragszom rá. Főképp, mert nem tudom, mit jelent amit mondtál.
Tim kinevetett, majd belépett a terembe egy magas, sötét bőrű nő.
-Jó reggelt mindenkinek! - mondta, majd végignézett az osztályon. - Nos, mielőtt elkezdenénk az órát, szeretném bemutatni az új osztály társatokat. Amie, kérlek állj fel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fallen Angel
AcakMás törvények vannak a mennyben, mint a pokolban. Úgy tartják, hogy ha ártatlanul halsz meg, angyallá válhatsz és minden emléked elvész, de vissza kell térned a földre és bizonyítanod kell, hogy méltó vagy ahhoz, hogy angyal lehess. Amie is ilyen...