Koridorda dersimin olduğu sınıfa doğru yürürken birden elimdeki telefonun kapanmasıyla içimden bir küfür savurdum. Siktir tamda kapanacak zamanı buldu ya! Oysaki daha yeni şarj etmiştim.Ve tam leveli geçerken kapandı!
Sinirli bir şekilde telefonumu cebime koyduktan sonra düz kolidorda ilermeye devam ettim. Zil çaldığından yavaş yavaş herkes sınıfına girmeye başlamıştı.
Bu arada sınıf demişken... Ben hangi sınıfa girecektim?
Ahh cidden!
Adımlarımı hızlı bir şekilde öğretmenler odasına yönlendirdim. Aceleci bir şekilde kendime ait dolabı açtıktan sonra ders programına göz attım.
Ardından tekrar dersimin olduğu sınıfa doğru yol aldım.
Sınıftan içeri girdiğimde herkes ayağa kalkmıştı.
Başımla hafif selam verdikten sonra elimle orurmaları için işaret verip, yerime oturdum.
"Öncelikle hepiniz biliyorsunuzdur herhalde. Ben yeni ingilizce öğretmeniniz, Park Jimin"
Herkes onaylar mırıltılar çıkardığında devam ettim.
"Söyleyebileceğim başka birşey yok sanırım. Sizin sormak istediğiniz birşey var mı?"
Arkadan bir kızın elini gördüğümde söz hakkı verdim.
"Evet?"
"Bütün son sınıflara siz mi gireceksiniz acaba Bay Park?"
"Ah evet şuan için öyle. Ama öğretmenlerin dediğine göre bir tane daha yeni ingilizce öğretmeni gelicekmiş. Eğer gelirse o zaman birkaç sınıfı vereceğim. Bu sizde olabilirsiniz "
Kız anlamışcasına yerine oturduğunda. Devam ettim.
"Şimdilik serbestsiniz gençler ama yarından itibaren konulara devam etmemiz gerekiyor"
💮💮💮
Sonun da son derse girmiştik. Ve başım ağrımaya başlamıştı buna alışıktım çünkü öğrencilik yıllarımda da hep son derse girdiğimizde başım ağrıyordu.
Kafamı ellerimin arasından çekip ayağa kalktım.
"Yanında ağrı kesici olan var mı?"
Her ne kadar sorumun cevabını bilsem de, sormaktan zarar gelmezdi.
"Ben de var"
Duyduğum cevapla sese gelen tarafa baktım.
Bu kızı hatırlıyordum okula ilk geldiğimde bana yolu gösteren kızdı.
Çantasından ilacı çıkarttıktan sonra Gülümseyip yanıma geldi.
"Buyrun Bay Park, son derslerde başım ağrıdığından hep yanımda bulundururum"
Uzattığı şeyi alırken aynı zamanda hafif gülümsedikten sonra cevap verdim.
"Sanırım bu birçok öğrencinin sorunu"
💮💮💮
Okul çıkışı olduğunda çantamı toparlayıp, çıkışa doğru ilerlemeye başladım. O sırada yanımda o kız öğrenci belirmişti.
"Tekrardan merhaba Bay Park"
"Ah merhaba"
Konuşurken de aynı zamanda yürümeye devam ediyorduk.
"Normalde hatırlarsanız size bir soru sormuştum ve çıkışta anlatabileceğinizi söylemiştiniz"
Birkaç saniye hatırlamaya çalıştıktan sonra aklıma geldi.
"Evet ya şimdi hatırladım. Çok pardon. sorun neydi?"
"Önemli değil Bay Park hem zaten başınız ağrıyordu sizin ben sizi daha fazla tutmayayım. Başka bir zaman sorarım"
"Pekala..."