Kumdan Kale Gibi...♡♡

49 3 0
                                    

Tabii ki de benden daha büyüktür. Yoksa bana ufaklık demezdi. Şu an benden daha büyük olduğu için çok üzgünüm😖 aramızdaki yaş farkı umarım çok değildir.

• • •
Bi an çocuğun yanındaki kızın ağladığını hatırladım. Acaba ne olmuştu? Diye düşünürken Melis'in bana seslendiğini duydum."Bahar!Bahar!" Hemen kafamı çevirdim. Melis'in peşinde küçük bir köpek ve Melis ondan kaçıyordu.O kadar komiklerdi ki tüm üzüntüm geçmişti birden.
Melis, bana yardım etsene diye bağırıyordu. Hemen kalktım ve küçük köpeği kucağıma aldım köpek çok tatlıydı.
Öğle yemeği vaktimiz geldiği için hemen açık büfeye gittik.Karnımızı doyurduktan sonra ben odama çıkacağımı söyledim Melis'e. Melis "Bu güzel havada neden odana gidiyorsun?" dedi. Ben de ona yorgun olduğumu ve odamda birazcık kestireceğimi söyledim. O da tamam deyip gitti. Odaya çıktığım zaman odamızın kapısı aralıklı idi. Hay aksi çıkarken kapıyı açık unutmuşuz! Içeri girip kapıyı kapattıktan sonra çantamı yere fırlattım. Sonra içerden baz tıkırtılar geldi ve içerde birileri vardı. Ilk başta çok korktum fakat daha sonra gelenlerin arkadaşlarım Batuhan ile Merve olduğunu fark ettim. Onlar İzmir'e bizden iki gün sonra geleceklerdi tamamen unutmuşum. Hemen yanlarına gidip onlara sarıldım ve birazcık sohbet ettik. Onlar da bana Melis'in nerede olduğunu sordular. Bende dışarıda olacak dedim. Onlarda odalarına yerleştikten sonra birlikte dışarı çıktık. Melis'i bulduk ve şezlonglara uzandık.Bu arada Batuhan beni anlayan tek erkektir. Merve ise küçüklükten beri çok iyi anlaştığım arkadaşımdır. Biz şezlonglara uzanırken oteldeki bütün kızların dikkatleri Batuhan'ın üzerindeydi. gerçekten de Batuhan çok yakışıklı bir çocuk. Uzun boylu sarışın ve mavi gözlüdür. Arkadaşım diye demiyorum ama gerçekten çok yakışıklı😅😅.
Merve ise siyah saçlı, beyaz tenli çok sevdiğim bir kızdır. Ama en yakın arkadaşım Melis Hepsinden daha güzel sarışın ,mavi gözlü zayıf bir kız.

• • •
Melis ile Merve duş almak için odalarına çıktıklarında biz batuhanla birlikte deniz kenarında oturuyorduk. Önümüzden bizim yakışıklı çocuk geçti. Bu arada o çocuğun adı Mert mış. Mert önümüzden geçerken gözlerini bizden alamadı ve sanki beni Batuhandan kıskanıyormuş gibi duruyordu. Umarım beni kıskanıyor dur♡ ama ondan yaşça küçüğüm ve sevgili falan da değiliz beni sevdiğini sanmıyorum .Yani kıskanmıyordur:(:(
Melis ile Merve geldiğinde hep birlikte otelden ayrıldık ve dışarıda lüks bir restoranta uğradık. Karnımızı doyurduktan sonra bir dans kulübüne girdik. Burada yarınlar yokmuşçasına dans ederken Melis'e yaşça büyük bir adam asılmaya başladı. Batuhan hemen olaya girişti ve adamı dövmeye başladı. Biz onları ayırırken içeride Mert'in de olduğunu fark ettim. Mert gelip Batuhan ile adamı ayırdı. Daha sonra birlikte geldiği kızın yanına gitti. Bu kızda kimdi şimdi? Yanındaki kızla birlikte kulüpten çıkarken bana küçük bir gülümseme fırlattı.Anlamıyorum yanında bir kız varken neden bana güldü???
Neyse biz Melis'i sakinleştirmeye çalışırken saatin çok geç olduğunu fark ettik ve otele doğru yol aldık. Batuhan ile Merve kendi odalarına geçti. Biz de Melis ile kendi odamıza gittik. Melis'e Mert'in bana gülümsediğini ve aynı zamanda yanındaki kızla oradan uzaklaştığını anlattım. Melis Mert'in yavaş yavaş benden hoşlandığını düşünüyordu. Ama ben ona öyle bir şeyin olmayacağını tekrar tekrar hatırlattım. Aslında olsa da kötü olmazdı ama...

• • •
Sabah telefonumun çalmasıyla uyanmam bir oldu. Arayan Batuhan dı. Bana hala uyuyor musun diye sordu. Ben de yeni kalktım dedim gözlerimi devirerek. Ee ne oldu diye sordum. E hadi kahvaltı yapmaya inmiyor muyuz? dedi. Batuhan ben de daha yeni kalktım dedim ya giyinip geliriz deyip kapattım telefonu. Hayret Melis benden daha erken kalkmış!😅😅 Elimi yüzümü yıkadım. Hafif bir makyaj yaptım. Daha sonra giymekten vazgeçemeyeceğim kombinimi giydim. (Etek, beyaz bir Bluz ve sandeletlerim❤) Küçük çanta mı alıp odadan çıktım. Tabii Melis hala hazırlanmamıştı.

• • •
Kahvaltıdan sonra aşık olduğum çocuğun kumsalda çocuk gibi kumdan kale yaptığını farkettim.Hemen yanına gittim ve yanına oturabilir miyim? diye sordum. O da hemen elbette dedi. Daha sonra bana sen bu işleri daha iyi bilirsin deyip sırıttı:) Aman ne komik😑 bana hala çocuk muamelesi yapıyordu. Bir anda sert bir rüzgar esti ve yaptığımız kale yıkıldı. Sonra yanımıza bir kız geldi.Esmer bir kız Mert hadi gelmiyor musun? dedi ve Mert üzgünüm gitmem gerek deyip gitti .Aynı yaptığımız kumdan kalenin yıkılması gibi kalbimde yıkılıp gitmişti.

• • •

Yaz Aşkım♡♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin