Sabah uyandığımda yanı başımda bulunan telefonumu alıp biraz sosyal medyada takıldım.Daha sonra kapının çalması ile sıcacık yatağımı terk edip kapıya yöneldim.Gelen abim Mert can idi.Abime sabahın bu saatinde neden evde olmadığını ve nerede olduğunu sordum.Abim sorularımı cevaplamadan odasına çıktı.Bende elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıyı hazırladım.Bugün nedense çok sevinçliydim.Bununda tek bir sebebi vardı.Tabikide okulun bitmesi.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra abim giyinip evden çıktı.Bende arkadaşım Melis'i aradım ve bize davet ettim.Çünkü bu gece İzmir'e gideceğiz.Arkadaşımı aradım ve gelmesini beklerken evimizin bodrum katından bavulumu çıkardım.Bavulumun neden evin bodrum katında olduğu hakkında hiç bir bilgim yok:):) Melis geldiğinde evdeki hoparlör sisteminden şarkı açtık ve yaklaşık yarım saat delice dans ettik.Biraz dedikodu yaptıktan sonra 😅saatin 4 olduğunu fark ettik ve dışarıdan pizza söyledik.İstisnasız ikimizinde en sevdiği yemek pizzaydı.Karnımızı iyice doyurup dışarı çıktık.Bahçedeki çimlere uzanıp öylece dışarıyı izlerken önümüzden 1.80 boylarında esmer,yakışıklı bir çocuk geçti.Acaba bu çocuk burada mı oturuyordu?Ama burada otursa onu tanımama şansım yoktu, demekki yabancı biri .Çocuğu iyice süzdükten sonra Melis'in beş karış açık ağzımı kapattığını fark ettim😇. Eve girdik ve ben hala bahçede gördüğüm çocuğu düşünüyordum❤❤.Melis eve gittiğinde bende bavulumu hazırlamaya başladım.Sonuçta iki haftalık bir tatile gittiğimiz için çok bişey koymaya gerek yoktu.Yani iki üç bavul fazla olur.Yanıma 8 kısa kollu , 4 askılı tişört,2 kot şort,4 tane elbise ,bikiniler,terlikler, sandaletler, bakım ürünleri vs. her şeyi bavuluma yerleştirdim.Biraz televizyon seyrettim ve duşa girdim.Otobüs 11'de de kalkacaktı.Şuan saat 10'du. Hemen üzerime bir kot,bir tişört giyip salaş bir topuz yaptım.Evden çıkarken anneme ,babama ve abime öpücük😘 atıp evden çıktım.Melis benden 10 dk önce gelmişti.O kadar heyecanlıydık ki otobüsün geldiğini fark etmemişiz bile.Otobüse yerleştiğimizde o yakışıklı çocuk yanımızdaki tekli koltuğa oturmuştu. Melis'e söylediğimde küçük bir kahkaha attı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım♡♡
Roman pour Adolescents♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Öncelikle merhabalar:):)❤❤ Bu öyküde iki kız arkadaşın yaz tatilinde yaşadıkları maceraları ve yaşadıklarını içeren eğlenceli bir kitap olacak.Günlük hayatta sıkça karşılaştığınız olaylar yazacağım bu kitapta❤❤Bu arada her gün b...