❤❤❤

40 3 0
                                    

Mert çok iyi dans ediyordu.Onun yanında kendimi çok huzurlu hissediyordum. Bütün vücudumu ona bırakarak ona ayak uyduruyordum.

Mert bana sırıtmaya başlamıştı. Ve bende çok utanmıştım😶."Neden gülüyorsun? " dedim ve bana "Çok tatlı bakıyorsun ufaklık ♡!" dedi.Bi an şok geçirmiştim ve utancımdan kızarmaya başlamıştım. Bana iltifat etmişti yhaaa.😍😍 Allahım yerim ben bu çocuğu

• • •

Melis'in yanında acccayip yakışıklı çocuklar vardı. Hemen yanlarına gidip onlarla kaynaştım. Melis'i 15 dakika yalnız bırakmıştım ve bu çocuklarla çok samimi olmuştu. Batuhan ise taş gibi kızlarla dans ediyordu. Merve zaten çok sessiz bir kız olduğundan dolayı oturuyordu. Hem de tek başına. Canı sıkılmıştır diyerekten Merve'nin yanına gittim. Onu ayağa kaldırdım ve birlikte çılgınca dans etmeye başladık. Tabi sadece ben çılgınca dans ediyor olabilirim😞. Partinin bitmesine yakın Batuhan'ı ve Melis'i alıp partiden çıktık.

• • •

Odalarımıza geldiğimiz zaman saat 1.30'du. O kadar çok yorulmuştum ki kafamı yastığa koyar koymaz uyuya kalmıştım.

Birinin beni dürtmesi ile uyanmıştım. Tabii ki de beni hayvanca dürten canım Melis'im idi. Melis ağzına sıçayım diyerekten güne başlamış bulunmaktaydım. Daha sonra mutfaktan içeri Batuhan girdi ve "Sen hala kalkmadın mı güzelim?" dedi. Ben de" Yeni kalktım ya yavrum!" dedim. Üzerimi giyindim ve kahvaltı yapmak için aşağı indik. Kahvaltımızı yaptıktan sonra telefonum çaldı ve arayan annemdi. Bana her şey yolunda gidiyor mu diye sordu. Bende evet deyip geçiştirdim. Aslında gerçekten de her şey yolunda gidiyordu. Mert ile yakınlaşmaya başlamıştık. Kahvaltıdan sonra Batuhan Merve Melis ve ben hep birlikte Kemeraltı Çarşısı'na gittik. Burası çok güzeldi ve neredeyse bütün mağazalara girdik. Batuhan o kadar çok sıkılmıştı ki üçümüzüde çarşıda bırakıp otele gitmiş. Ne var yani sadece bütün mağazalara girmiştik ve tüm paramızı harcamıştık. • • •
Uyandığımda odayı garip bir duman tabakası kaplamıştı. Oteldeki herkes çığlıklar içinde kaçıyordu.Hemen Melis'i uyandırdım. Melis de uyanınca kapımız çalındı.Gelen Mert'ti."İyi misiniz kızlar?"dedi.Bizde "Evet ama biran önce çıkmazsak hayır! "diye cevapladık. Batuhan ile Merve çoktan aşağı inmiştir diye onları çağırma ihtiyacı duymadım. Merdivenlerden ikişer üçer inerken bileğimi burktum. Mert kucağıma gel işareti yaptı. Ben" Ama herkes bize bakar. "dedim utanarak 😶.Ben daha sözümü bitirmeden kendimi Mert'in kucağında buldum. Aman tanrım Mert'in kucağına binmek çok hoş!!Hemde 2.kez binmek daha da güzel❤❤

Kafamı Mert'in göğsüne yaslayınca kaslarını hissettim. Çok kaslıydı.Aslında kaslı erkekleri sevmiyorum ama Mert'e yakışmıştı doğrusu.

Otel çalışanları yangını söndürmeye çalışırken bizde Melis ile Batuhanları arıyorduk. Cevap vermiyorlardı.Elimde telefonumla havuzun etrafında dolaşıyordum. Zaten ayağım acıyordu bide havuza düşmeyeyim deyip havuzdan uzaklaştım.Tam o sırada Merve telefonunu açtı ve aşağı geldiklerini söyledi.
Neyse yangını söndürdüklerinde yangın çıkan yere baktım.Otelin giriş katında çıkmıştı yangın.Hahh yeni bir güne kesinlikle bomba gibi başlamıştık.

• • •
Tatilin son günüydü.Aman tanrım bu gece yola çıkıyorduk. 2 haftalık tatilimiz bitmiş bulunmaktaydı.Tatilin son gününü su kuşu gibi denizde ve havuzda geçirdik.Öğlene doğru( yani saat 4 civarı) Mert'in elinde bavulla arabaya bindiğini gördüm.Demek gidiyordu.Benden önce gitmesine sevinmiştim. Sonuçta ben gittikten sonra başka kızlarla takılabilirdi. (Öyle bir şey olmazdı ama😇😄...) Bugün ayın 28 'i idi.Üniversiteye yazılacağım için heyecanlıydım.

Havuzdan çıktım ve Mert'e el salladım ama o beni takmadı. Ne oldu acaba diye düşünürken arabayla yanıma geldi.Çok havalı bir şekilde camı açtı."Atla!"dedi.Bende "Ne??"dedim . Çok sinirli bakıyordu.Korkumdan bişey demeden arabaya bindim.Arabayı çok hızlı sürüyordu."Napıyorsun sen?"dedim."Gördüğün gibi araba kullanıyorum ufaklık."deyince "Yemin et!"diye bağırdım."Ciddiyim.Ne yapıyorsun?"dedim. O da "Seni bir yere götürüyorum. O zaman öğrenirsin."dedi. Ben de " Bu kıyafetimle mi?" dedim.Üzerimde mayom,terliklerim ve uzun dantelli bir hırkam vardı. "Merak etme bize özel bir yer."dedi.

Geldiğimiz yer iki katlı müstakil bir evdi. Havuzu ve bahçesi çok genişti. Burası Mertlerin yazlığı olmalıydı. Eve girdik ve üst kattaki odada kıyafetler olduğunu söyledi Mert.Bende hemen yukarı çıktım.Bütün odaları dolaştım ve sadece banyonun yanındaki odada bir elbise vardı.Buz mavisi salaş bir elbiseydi. Hemen giydim,saçlarımı saldım ve makyajımı düzelttim ve aşağı indim.Aşağı indiğimde Mert yoktu."Mert!"diye seslendim. Ama cevap veren yoktu.Tedirgin olmaya başlamıştım.Biranda herkes saklandıkları yerden çıktı ve konfetileri patlattılar. Olayı algılamaya çalışırken birinin gözlerimi kapattığını fark ettim.Küçük elli biriydi bu.Tabikide Melis idi bu kız.Hepsine sarıldım çünkü doğum günümü hatırlamışlardı.Sonra Mert çıktı ve elinde bir kutuyla bana bakıyordu. Bende hemen boynuna sarıldım.Napıyordum ben ??diye düşünürken salon boşalmıştı. İçeride sadece 3 kişiydik. Mert,Ben ve Mert'in egosu (iğrenç bir espriydi biliyorum😅)

Sonra " Herkes nereye gitti?" diye sordum. Oda" Bizi başbaşa bıraktılar ufaklık." dedi.Evet!Bana hala ufaklık diyordu ama alıştım artık...
Mert filmi açtı.Film romantik bir filmdi.Şuan çok terlemiştim. Saat 9 idi.Mert filmi açmadan önce balkona çağırdı beni.Balkondaki masada dondurma vardı.Hemmmdeee vişneli dondurma "Bayılırım!!"dedim. Oda bana "Genelde bütün ufaklıklar dondurma sever."dedi sırıtarak😆.Tabi ben o sırada dondurmayı yemekle meşgul olduğumdan dolayı üzerime alınmadım.

• • •

Filmdeki bazı sahnelerden rahatsız olmuştum dolayısıyla Mert'te filmi değiştirdi.Daha filmin yarısında uyuyakalmıştık.Tabi ben uyandığım sırada Mert'i izliyordum. Dalgalı siyah saçları alnına düşüyordu. Mert onu izlediğimi fark etmiş olacaktı ki "Beni izlemeyi kes ufaklık!!"dedi.Ona aldırış etmeden başımı ona yasladım.Oda elini belime doladı. Ahah şuanı hiç bir şeye değişmezdim...
Saat 11 civarında telefonum çaldı.Mert'te uyandı tabii.

ARAYAN: MELLOOS
"Efendim!"dedim kısık sesimle.
Melis ise" Kızım saatin kaç olduğunun farkında mısınız??"dedi.Bende "Tamam, geliyorum."dedim.Mert'te bu akşam yola çıkacaktı.Biz otele geldiğimizde Melis'im sağolsun benim eşyalarımıda hazırlamıştı. Odamıza girip hemen altıma taytımı geçirip birde tişört giyip otelden ayrıldık.

Evet!Koskoca 2 hafta bitmişti. Şimdi ise beni sıkı bir tempo bekliyordu. Sonuçta üniversiteye geçicem kolay iş değil.

❤❤Umarım Beğenirsiniz❤❤

Yaz Aşkım♡♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin