• • •
Medya:Bahar sjnls (Tatlı kız tam bir ufaklık)
Batuhan yanıma gelip yeni yaptığı kız arkadaşını tanıştırdı benle.Ama bu kız Mert'in sevgilisi dedim içimden. Oldukça şaşırmıştım.O zaman bu kız Mert'in sevgilisi değildi.Yoksa bir tanıdığı mıydı yada ayrılmışlar mıydı? Fakat ayrılsalardı bu kadar kısa bir sürede yeni sevgili yapamazdı. ¿¿¿• • •
Birinin "Bahar!"diye seslendiğini duydum. Sesin geldiği tarafa doğru kafamı çevirdiğimde bu kişinin Mert olduğunu fark ettim. Mert bana koşarak Kumsal diye bağırıyordu. Bende "Efendim!" diye bağırdım Mert'e. Mert yanıma gelmesi gerektiğini söyledi bana. Bu sefer de ben ona doğru koşmaya başladım. Arkadaşlarımdan birine bir şey olsa gerek diye düşünürken ayağıma bir şey battı. Canım öyle yanıyordu ki size anlatamam. Ayağımdan kanlar akıyordu. Beni kan tuttuğundan dolayı direk yere serildim. Uyandığımda birinin bacağında yatıyordum. Ve bu kişi Mert'ti. Uyandığımı belli etmeden onu izliyordum. Saçlarımı okşuyordu.😍😍 Daha sonra işaret parmağını yanağıma hafifçe sürttü. Aradan yaklaşık 5-10 dakika geçtikten sonra uyandığımı fark ettirdim. Gözlerimi hafifçe açtım ve ona baktım. Bana aklımı çıkarıyordun ufaklık dedi. Ufaklık demesi ne biraz alınmıştım ama benim için telaşlandığını öğrenince çok sevindim. Tabii sevindiğimi belli etmeden bana ne olduğunu sordum cevabını bilsem bile. O da ayağıma sivri bir taş parçasının battığını ve canımın çok yandığını daha sonra ise kanı görüp bayıldığımı söyledi. Fırsat bu fırsat deyip ona kaç yaşında olduğunu sordum. Bana bu seni ilgilendirmez ufaklık deyip sırıttı. Ona merak ettiğimi söyledim. İyi sen bilirsin 21 yaşındayım dedi. Aramızda sadece 3 yaş var bana ufaklık demeyi kes artık dedim Mert'e. E benden küçüksün işte bu yüzden ufaklık diyorum ya...
Şu an gerçekten çok sinirlenmiştim. Sevdiğim çocuk bana her seferinde ufaklık muamelesi yapıyordu. Şu an bütün cesaretimi toplayıp ona onu sevdiğimi söyleyecektim ama büyük ihtimalle bana kafan mı güzel😑 cevabını verecekti. Yine de şansımı denemek istiyordum. Derin bir nefes aldım ve Mert diye seslendim. Mert bana efendim diye cevap verdi. Mert seni seviyorum dedim ona. Güldü ve sen kafayı yemişsin ufaklık deyip yanımdan uzaklaştı. Bence o beni seviyordu sadece utanıyordu benden diye düşünürken geri geldi ve bana verdiği hırkasını alıp uzaklaştı. Gözyaşlarıma hakim olamadım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Batuhan koşarak yanıma geldi ve niye ağlıyorsun Kumsal diye sordu.Ben de ona bir şey olmadığını sadece ayağımın acıdığını söyledim. Batuhan yanıma oturdu.Ve gözyaşlarımı parmağıyla sildi. Ben de ona sarıldım. Ve bana bir şey olmadığına emin misin güzelim diye sordu. Bende yok bir şey dedim ya diyip kestirip attım konuyu.• • •
Bu yaz tatilinin böyle hüzünlü geçeceğini sanmıyordum. Onu hala seviyordum ama aynı zamanda da ondan nefret ediyordum bu nasıl bir duygu size anlatamam. Gerçekten de ilk defa birini sevmiştim ve o beni sevmiyordu ya da seviyordu ama bana kanıtlamıyordu.
Yaz tatilimizin ilk haftası bitmiş bulunmaktaydı. Akşamki parti için hazırlanıyordum. Siyah mini etek üstünde bordo bir bluzum vardı ve en sevdiğim ayakkabılarımı giymiştim. (Tabii ki de stiletto dermişim Şaka şaka) elbette sandaletleri mi giyip evden çıktım.Melis ise kırmızı bir elbise giymişti.Altına siyah topuklu ayakkabı giymiş ve saçlarını maşalamıştı. Gerçekten oldukça çekici gözüküyordu. Ben ise tam bir pamuk Prensestim😊😊 Ben her zaman çekici gözükmek için çabalasamda her zaman şirin gözüküyordum. Batuhan kapımızı tıklattı ve Merve ile birlikte içeri girdi.İkisi de gerçekten muazzam gözüküyordu. Batuhan selam güzel bayanlar♡ Hadi araba aşağıda bekliyor gitmemiz gerek deyip evden çıktık. Bir kız olarak Batuhan'ı görünce etkilenmemek elde değildi. Gerçekten kankam diye demiyorum ama oldukça yakışıklıydı. Neyse ben daha fazla Batuhan'ı övmeden devam edelim.
Bara geldiğimizde ortalık çok kalabalıktı. Saat 10.30' da başlayacaktı parti ve şuan saat 10.15'idi.Bu parti İzmir'de gelenekleşmiş bir partidir.Her yıl 20 Haziranda yapılır.İzmir'de yaşayıpta bu partiye gelmeyen insan tanımıyorum.
Partinin başlaması ile Mert'in gelmesi bir oldu.Fakat bu sefer yanında hiç kimse yoktu.Buna sevindim.Mert beni görünce gülümsedi.O kadar güzel gülüyordu ki gözlerimi ondan alamadım ve bende ona gülümsedim. Neden gülümsemiştim ki.Sonuçta benim teklifimi kabul etmedi.😑😑Mert bizim masamıza geldi ve o sırada güzel bir şarkı çalmaya başladı.Mert yanıma geldi ve "Naber ufaklık?"dedi. Ben cevap vermedim.Ondan sonra bana"Küsmüyüz ufaklık ?" dedi.Bende daha fazla dayanamadım ve "Hayır! "dedim.O zaman bu dansı bana lütfeder misin? dedi Mert.
Bende teklifini kabul ettim.Bu çocuğa çok yüz veriyorum dedim içimden ama beni tekrardan etkilemeyi başarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım♡♡
Teen Fiction♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Öncelikle merhabalar:):)❤❤ Bu öyküde iki kız arkadaşın yaz tatilinde yaşadıkları maceraları ve yaşadıklarını içeren eğlenceli bir kitap olacak.Günlük hayatta sıkça karşılaştığınız olaylar yazacağım bu kitapta❤❤Bu arada her gün b...