Właśnie podjeżdżałem pod tor kiedy zaczepił mnie Michał.M: Adrian słuchaj wiesz kto tu jest? Kto przyjechał na te nasze wyścigi?
A: No nie wiem kto?
M: Maciek Porąbka!
A: To ten! Najlepszy z najlepszych
M: K**wa normalnie zaszczyt
A: dobra chodź jedziemy się pościgacPodjechałem pod metę i czekałem na swojego przeciwnika. Moi przeciwnikiem był sam we własnej osobie " Joker " znany rajdowca.
3...
2...
1...
StartNa początku pierwszego kółka wygrywał on, ale ja się tak łatwo nie podaję, zaczęłem szarżowac ile sił i wygrałem z nowym rekordem czasu na jedno kółko ( 1km).
Za każdy wyścig wygrywało się kilkadziesiąt tysięcy złotych ale to co usłyszałem zrobiło mi krew w żyłach.
Dali za mnie 10 000 tyś.
W sumie zawsze dawali tysiaka góra dwa ale że dziesięć tego się nie spodziewałem.
Idąc po hajs widziłem " Jokera" bardzo był wkurzony bo nigdy nie przegrał żadnego meczu a tu proszę 16- latek z Poznania pokonał go to chyba przejdzie do historii...Jeszcze trochę się pościgałem z Michałem.
Dochodziła godzina 22:00 postanowiliśmy że będziemy już wracać, pożegnaliśmy się z kumplami, wsiedliśmy na motory i ruszyliśmy w stronę domu..10 minut temu
Dom Państwa Nowak, garażA: Ej stary?
M: no?
A: może pójdziemy na górę na jakieś piwko co?
M: no w sumie mamy co oblewać twoje zwycięstwo!!!!
A: masz rację to co Piwko
M: piwko?!!Zamknęłem garaż i ruszyliśmy do góry.
Powiedziałem Michałowi aby poszedł do góry a ja wezmę piwko nam.
Wziąłem piwko w ręce i ruszyłem w stronę pokoju, oczywiście Michał jak zwykle w swoim ulubionym miejscu czyli na niebieskim dmuchanym fotelu, podałem mu piwko i zaczęliśmy oglądać różne Motory które byśmy mogli sobie kupić bo nasze to już trochę mają...
Oglądaliśmy tak długo że nawet nie zauważyłem kiedy wybiła godzin 2:00.Spytałem się Michała czy by nie chciał zostać na noc, ale on powiedział że pójdzie do domu i tak rodzice w pracy więc.
Odprowadziłem go do drzwi , gdy poszedłem się wykąpać ti przypomniała mi się ta paczka ale byłem już tak zmęczony więc postanowiłem że sprawą "paczki" zajmę się jutro.____________________________________________
Hej!
Mam nadzieje ze was się spodobała książka
Wiec jak chcecie więcej to zagłosujcie
Xddd
Słaba reklama wiem wiem 😂#głupie #to
CZYTASZ
Życie Na Pełnych Obrotach
FanfictionBohaterowie : Adrian Nowak - lat 16, chodzi do szkoły w Poznaniu, kocha jeździć Motorem. Najlepszy kumpel Michał znają się już 7 lat Najlepsza kuzynka Wiktoria Michał Kowalski - lat 16, chodzi do klasy z Adrianem jego najlepszym kumplem z którym...