12

20 1 0
                                    

Rano gdy wstałem poczułem zapach
naleśników.  Nie to nie możliwe nikogo po za mną w domu nie ma,  e.. Znaczy mam nadzieje.  Ubrałem czarne spodenik i ruszyłem na dół schodząc po cichu.
W kuchni była kobietą która nazywa mnie swoim synem.
A: co ty tu robisz? Myślisz że tym mnie przekupisz tak?!
M: Nie to nie tak
A: To ja?
....
A: tak jak myślałem szukasz kolejnej wymówki
M: Adrian nie podnosi na mnie głosu
A: a wiesz co!  ja nawet niewiem czy jestem twoim synem

Pobiegłem na górę ubrałem koszulkę buty i poszedłem pobiegać do parku gdzie spotkałem się z Emilką.
Jakby to dużo piszemy z Emilką ona pisze kiedy ma czas w barze a ja kiedy nie szukam papierów które by mi pomogły ruszyć ze sprawą a to jest trochę ciężkie.
Biegałem tak dopóki nie wpadłem na kogoś.
A: Hej Emilka znów się spotkamy
E:  Hej Adrian  no to raczej przeznaczenia
Zaczęliśmy się śmiać.
Bardzi mi brakowało takich rozmów z Michałem to coś innego.  Ona jest taka piękna.
Postanowiliśmy że pójdziemy razem na śniadanie do mnie.  W sumie mam nadzieje że nie będzie tej kobiety.
Weszliśmy do domu i tak jak przypuszczałem jej nie było. 
Ściągneliśmy buty ja skoczyłem pod prysznic a Emilka zrobiła to samo ale w osobnej łazience.
Emilia się jeszcze kompała więc postanowiłem zrobić naleśniki z owocami i sosem czekoladowym.
Nawet nie zauważyłem kiedy Ona już wyszła siedziała z mokrymi włosami na krześle i mi się przykładała.
Podałem jej talerze z trzema naleśnikami i Kubek kawy.
Po posiłku Brunetka zaproponowała oglądanie filmów,  a że ja lubię oglądać filmy to chętnie się zgodziłem.
Tak mijały godziny a my jak zakochana para oglądaliśmy film.  W pewnym momencie poczułem czyjąś głowę na kolanach to była głowa Emilii.  Miała zamknięte oczy zapewne usuneła.  Wyłączyłem telewizor i zaniosłem ją do mojej sypialni a mi pozostało spać na kanapie.  Pozmywałem po naszym śniadaniu i położyłem się Na kanapie na której momentalnie zasnąłem.

____________________________________________
Hej oto nowy rozdział 😂
Czy nasz Adrianek się zakocha
Czy Emilia da mu szansę
Czy dowie się prawdy

Życie Na Pełnych Obrotach Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz