Obudziłem się, spojrzałem na ekran telefonu była godzina 9:00.
Spojrzałem na brunetke była w tulona we mnie, jest taka słodka.
Wyszedłem cicho z pokoju, aby nie obudzić Emili.
Ruszyłem na dół gdzie siedział juz brat brunetki i bawił się samochodzikiem.
A: Hej jesteś głodny?
Mały tylko kiwnął głowa ze tak.
Postanowiliśmy razem z Szymonem przygotować dla naszej trójki śniadanie.
Pokroiłem pomidora, ogórki, rzodkiewki a mały posmarował kanapki masłem i po układał składniki a ja między czasie zrobiłem kawę a jemu herbatę.
Nawet nie zauważyliśmy kiedy zeszła do nas Emili. Wyglądała tak słodko w moim podkoszulku.
E: a wy co tu rozrabiacie
Podeszła do mnie i się przytuliła.
A: a nic robimy śniadanie
Emili usiadła na krześle obok mnie i westchneła
E: Trochę się dziwnie czuje?
A: czemu
E: bo dziwne kiedy ktoś robi mi śniadanie i to facet
A: a widzisz da się ciebie czymś zaskoczyć
Brunetka zachichotała i sięgnęła za jedną z kanapek.
Szymon poszedł po oglądać bajki a my posprzątalismy bo śniadaniu.
Była godzina 12:00 niestety Emili z bratem musieli iść do domu, mały z wielką niechęciom opuścił domu i pożegnał się ze mną. Na pożegnanie pocałowałem ją w policzek ku mojego ździwieniu nie była zaskoczona.
Znów zostałem sam hym... i co,by tu porobić.
Postanowiłem jeszcze raz zadzwonić do taty.
1..2...3..
Brak odpowiedzi
Spróbowałem jeszcze kilka razy ale niestety telefon milczy.
Wzięłem zimne piwo z lodówki i położyłem się Na kanapie oglądając film "Niebezpieczna gra "(...)
O boże przez cały dzień leżałem, Oglądałem i pisałem z Emilką.
Boże ja się chyba zakochałem w niej.
Znamy się bardzo krótko, mówiąc szerze przeszliśmy juz na etap najlepsi przyjaciele ❤
Szerze mówiąc ona jest inna niż Hania.
Nie ubiera się wzywająco, nie maluje się zbyt mocno bo po co, bez makijażu czy z makijażem wygląda zajebiście.
Hanka ubierała zawsze mini spódniczki, obcisłe bluzki i Mega mocny makijaż kochała imprezowac, kiedyś też uwielbiałem imprezy ale się zmieniłem.
Ta Brunetka tak mi imponuje.
Chodzi do pracy chociaż nie musi, pilnuje brata, i jeszcze ma czas aby się ze mną spotkać,chyba mam Szczęście.Byłem wyczerpany, zjadłem tosty i poszedłem się umyć gdy już miałem się kłaść na łóżko zauważyłem miśka który należy do brata brunetki. Oddam go jutro, odstawiłem go na półkę i poszedłem spać.
____________________________________________
Hej rozkręcam się 380 słów ❤
CZYTASZ
Życie Na Pełnych Obrotach
FanfictionBohaterowie : Adrian Nowak - lat 16, chodzi do szkoły w Poznaniu, kocha jeździć Motorem. Najlepszy kumpel Michał znają się już 7 lat Najlepsza kuzynka Wiktoria Michał Kowalski - lat 16, chodzi do klasy z Adrianem jego najlepszym kumplem z którym...