Była godzina 16:00 wciąż myślałem nad tą całą sprawą to wszysko lekko mnie Przerasta, a czasami nawet przeraża.
Nie wiem co mam robić, chodzę z konta s kont i myślę czego tu brakuje czego jakiego elementu układanki.
Wydrukowałem wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy czyli zdjęcie pudełka, kasy,sen i resztę rzeczy, przyczepiłem do tablicy korkowej wszystko łączyło się w moim do domu jakby od tego miejsca zaczęła się Ta historia.
Tato daje nie Odbiera telefonu,nadal jest wyłączony. Nie mogłem tak siedzieć i patrzeć na tą tablicę wzięłem deskorolke i pojechałem do parku. Zazwyczaj jest tam dużo osób ale dziś było mniej w sumie dobrze. Jechałem przed siebie gdy nagle się z kimś zderzyłem tym kimś była Brunetka o zielonych oczach.
A: przepraszam bardzo nie zauważyłem ciebie
E: spoko ja ciebie też tak wogule Emila jestem
A: Adrian - podałem jej rękę.
Może się przejdziemy?
E: JasneSzliśmy chodniczkiem prowadzącym na most. Emilia bardzo dużo opowiedziała mi o sobie, pracuje jako Kelnerka w pobliskim barze nawet blisko mnie, nie jest z Poznania tylko z Radomia. Ja również opowiedziałem jej o sobie ze Kocham motory i ze urodziłem się w Katowicach. Tak dobrze nam się gadało.
Niestety do Emilii zadzwonił telefon i musiała wracać ale gdy się ze mną żegnała dała mi karteczkę ze swoim numerem.
Wróciłem do domu i znowu wróciły do mnie wszystkie wydarzenia które się zdarzyły. Wzięłem kompiel i opadłem na łóżko
Niewidziałem co o tym myślec z jednej strony rodzina tajemnica a z drugiej ona Emili Brunetka o zielonych oczach przy niej zapominam o problemach.
Jezus Adriana stój... Nie pamiętasz Hani zrobi tak samo! Ale Emili jest inna mam nadzieje że to nie jest tylko przykrywka i o to z tą Myślą zasnąłem.____________________________________________
Czy Emilia i Adrian będą razem?
Czy Adrian rozwiąże zagadkę rodziny?
CZYTASZ
Życie Na Pełnych Obrotach
FanfictionBohaterowie : Adrian Nowak - lat 16, chodzi do szkoły w Poznaniu, kocha jeździć Motorem. Najlepszy kumpel Michał znają się już 7 lat Najlepsza kuzynka Wiktoria Michał Kowalski - lat 16, chodzi do klasy z Adrianem jego najlepszym kumplem z którym...