9

21 1 0
                                    

Po drodze zajechałem do pełno dobego sklepu po jakieś piwko,  niestety Michał skręcił w swoją ulice i pojechał do domu.
Popatrzyłem w telefon 1:30 no super.
Odstawiłem Motor do garażu i spojrzałem okno parterowe świeciło się światło,  wzięłem broń,  przeładowałem ją i ruszyłem w stronę drzwi.
Weszłem po cichu,  skierowałem się w stronę salonu.  W salonie była moja mama z jakiś facetem w garniturze dziwne.
Schowałem broń.
A:  Hej mamo co tutaj robisz?
M: Cześć synku musimy porozmawiać
A:  o czym i co to za tym robi w naszym pokoju
M: spokojnie to jeste adwokat
A: na h*ja nam adwokat!?
M: Adrian nie denerwuj się
A: Jak mam się nie denerwować pierw, kłócisz się z ojciec że prawdopodobnie nie jestem waszym synem,  potem jakiś facet mówi ci że wisior mu hajs a ojca nie ma od miesięcy w Domu co tu się do jasnej Anielki wyprawia!!
M:  ja nie mogę ci powiedzieć przepraszam
A: nie ja mam dość rozumiesz  nie chcesz to nie sam nie dowiem prawdy z tobą czy bez ciebie.
Mama nie zdążyła nic powiedzieć bo pobiegłem do góry trzaskajac drzwiami od swojego pokoju.
Opadłem na łóżko i zaczęłem myślec a co jeśli ta kobieta co jest na dole nie jest moją mamą, Ale co tatą!? Gdzie on jest?  a co jeśli on nie żyje.  I w tym momencie po raz pierwszy od 10 lat uroniłem łzę niewiem czemu,  nawet nie wiedziałem kiedy usunąłem płakałem jak dziecko.

____________________________________________
Hej 💕 Nowy nie jest sprawdzany ale to nic,,xdd

Życie Na Pełnych Obrotach Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz