13

22 2 0
                                    


Pov's Emilia

Wczoraj spędziłam dzień z Adrianem. 
Adrian to naprawdę fajny chłopak,  jest inny niż wszyscy mężczyźni.  Jemu nie chodzi tylko o to aby przelecieć on jakby trzyma się od tego daleko jakby przeżył jakieś niemiłe zdarzenie związane z tym.
On jest tajemniczy, Lubie blondynów i te jego oczy idealnie pasują do tych włosów.
Jego uśmiech i te krystalicznie białe zęby. Chłopak marzeń...

Obudziłam się nie w swoim pokoju a tak wszystko sobie przypomninam. Wzięłam prysznic i ubrałam moje spodenki i jego bluzę z napisem " bad boy " i zeszłam na dół. Zobaczyłam słodko leżącego chłopaka biedny musiał spać na kanapie. 
Zrobiłam śniadanie tosty z serem i szynką oraz dwie kawy.
E: o widzę że królewicz wstał
Adrian lekko przetarł oczy i usiadł przy krześle
A; o hej jak się spało?
E: masz bardzi miękkie łóżko
A: za to zajebiście twardą kanapę mój kręgłosłup
E: daj wymasuje go
Podeszłam do chłopaka i zaczęła Rubic mu masaż. Po kilku minutach masażu zaczęliśmy jeść śniadanie.  Adrian pomył naczynia a ja zrobiłam koktajl babnano-truskawkowy był przyszny.  Niestety dochodziła godzina 13:00 a ja musiałam iść do pracy.
E: Adrian musze iść juz do pracy
A: okej napisz jak będziesz miała czas
E: okej bluzę oddam później pa
Podeszedł do mnie i mnie przytulił i szepnął mi do ucha dobra z ciebie przyjaciółka.
Gdy wyszłam na ulicę zobaczyłam go w oknie pomachał mi.

Pov's Adrian

Emilia jest bardzo fajną dziewczyną teraz jesteśmy przyjaciółmi no cóż znamy się krótko ale wiem że jej można ufać może kiedyś dowie się prawdy .
Poszedłem do góry do sypialni mojego taty i kobiety która śmie się nazywać matką.
Przeszukałem wszędzie każda szafę wszystko nic tylko ciuchy jakieś rzeczy nic.
Wszedłem na strych zobaczyłem tam pełno kartonów było chyba z 6 kartonów.
Boże to mi zajmie w h*j czasu  powiedziałem sam do się i zaczęłem znosić pudła.

____________________________________________
Hej kolejny rozdział
I jak wam się podoba zmiana stron.
Co Adrian znajdzie w pudełkach?

Życie Na Pełnych Obrotach Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz