1.Bölüm

52 2 0
                                    

*Merhaba arkadaşlar ilk bölümü yayınlıyorum umarım beğenirsiniz.Bu arada 8.bölüme kadar beğendiğim balkon dekorasyonların fotoğtaflarını koyucam umarım sizde beğenirsiniz.

-Sara-

Öğleden sonralarıkafe daha yoğun olur.Müşteriler dükkanın dışına daha sonrada yollara taşar.Bu yüzden bu küçük kafeye bazen beşçalışan bile az geliyor.Bu dükkanımezun olduğumdan beri işletiyorum.Nişanlım ve ailesinin bana küçük mezuniyet hediyesi bu dükkan.Berna en eski çalışanım,bu yüzden onun yeri başka.O olmasa ben bu kafeyi tek başıma yönetemezdim.Gerçi o kadarda büyük sayılmazdıkafe ama geleni gideni,çalışanların maasıderken insanın kafasıallak bullak oluyor.Emre kafemizin kızlarından sorumlu,o kadar yakışıklıki sırf onu görmek için kafeye gelen kızlar var.Doğrusunu söylemek gerekirse bende arada ona farkında olmadan saatlerce bakıyorum.Ama o bunun farkında ki kendisi yakışıklıolduğu kadar çapkındır.Mehtap abla kafenin mutfaktan sorumlusu,sürekli mutfakta olduğu için çok konuşamasakta çok iyi biridir ve çokta beceriklidir.Güneşdaha üniversiteden yeni mezun ve atanamadığıiçin bizimle çalışıyor.GüneşMehtap ablanın yardımcısıve bazende garsonluk yapıyor.Son olarak Mert,en son aramıza katılan o.Benden yaşca daha küçük olsada evli ve yakında da küçük bir kızıolacak.Aslında ben kabul etsem çocuğum okula giderdi ama ben evlenmekten korkuyorum.Yada ben Hakan'la evlenmekten korkuyorum.

  Bu öğleden sonrada kafe kalabalıktı.Hakan'da arayıp geleceğini söylemişti.Hakan bana yardım etmeyi çok severdi.Hatta O kadar çok sever ki artık onun bana yardım etmesi beni bunaltıyordu.Ona hep borçlu hissediyorum ve hiç borcumu ödememe fırsat vermiyor.Sürekli benden önce kiramıyatırıyor,benim yerime alışverişyapıyor.Normalde her kadının istediği erkek olsa da benim yaşamamızorlaştırıyor.

"Merhaba aşkım ben geldim"ve yanağıma kocaman bir öpücük koydu bende elimle onu ittim."Hoşgeldin,çok yoğunuz kusura bakma seninle konuşamam."Her zamanki gibi bana gulümsedi."Ah üzgünüm tatlım."Hakan'dan kurtulur kurtulmaz Mert'in yanına gidip onun servislerine yardım etmeye başladım.Yaklaşık beşdakikadır yanımda Hakan'ıgöremediğim için merak ettim ve kafamıkaldırdım.Merak etmez olaydım.Hakan bir müşteriyle kavga ediyordu.Hızla elimdekileri bırakıp olay yerine gittim.

"Hakan ne oluyor burda?"Hakanıkendi tarafıma çektim.Henüz adama vurmamıştıama bağırmaya devam ediyordu."Bu adam senin fotoğrafınıçekiyordu!"Kafamıdiğer adama çevirdim.Adam Hakan'ın aksine sakindi ve yaptığışeyden pişman değil gibi duruyordu.Çok uzun değildi Hakan'la neredeyse aynıboydaydıama Hakan'dan zayıftı.Hakan sürekli sporla uğraştığıiçin kaslarıonu iri gösteriyordu,bu ona yakışıyordu.Adamın yaşıyirmilerinde gibiydi.Sanırım aynıyaşta olabilirdik.Çok kısa olmayan şekillendirilmişhavalıkahverengi saçlarıvardı.Kot pantolon ve uzerinde de siyah bir tişört vardıve boynunda da fotoğraf makinesi vardı."Beyfendi benim fotoğrafımımıcektiniz?"Adam güldübüyük ihtimalle saçma soruma gülüyordu.Kafasınısalladı."Evet,ben bir fotoğrafçıyım ve insanların doğal fotoğraflarınıçekiyorum."birHakan tekrar ortaya çıktı."Önce izin alman gerekirdi."Susmasıiçin kolunu sıktım ve o da sustu."Eğer izin alsaydım bir anlamıolmazdı,tüm doğallık bozulurdu."Hakan yine öne çıkmıştıkesinlikle sabrımızorluyordu."Kardeşim git başkasınıçek o zaman Allah Allah" Adam tekrar gülümsedi ve tam gözlerimin içine bakıyordu."Kafe çok güzel ve bayan müşterilerle ilgilenirken çok hos görünüyordu.Bu yüzden onu çektim.Hakan bu sefer çok daha fazla sinirlenmişti,gözlerinin içi kızarmıştı."Sen kime hoşdiyorsun be!"Bu sefer Hakan'ın kolundan Emre tuttu."Afedersizin ama siz bayanın neyi oluyorsunuzda o kızmadığıhalde onu savunuyorsunuz."Hakan bu soruya gerinerek cevap verdi."Nişanlısıoluyorum!"Adam gülümsedi,gülümseyince gözlerinin etrafıkırışıyordu ve bu onu çok hoşgösteriyordu."Yinede bu onu sahiplenebileceğiniz anlamına gelmez."Hakan öne atıldı."Ben şimdi seni..."Hemen Hakan'ıtuttum ve geri çektim."Yeter Hakan! Adam sadece işini yapıyor büyütmeye gerek yok!"Herles bana bakıyordu şaşırmışlardıbende şaşırmıştım."Üzgünüm beyfendi Haka'ın yaptığıkabalık icin." Adam kafasınısalladıve sandalyeden ceketini aldı."Ne ben mi yapmışım kabalığı!"Adam atdından bana döndü."Önemli değil hanımefendi ama nişanlınıza acilen bir çözüm bulmalısınız."Emre Hakan'ın elini ve ağzınıtuttuğu için Hakan hiç bir şey yapamıyordu.Ardından adam bir kez daha gülümseyip kafeden çıktı.İl kez birisi benim Hakan'a söylemek istediğim şeyleri söylemişti.

BalkonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin