11.Bölüm

12 1 0
                                    

*Arkadaşlar yazım hataları için kusura bakmayın lütfen...

-Sara-

İçeri girdik gerçekten meraklıydım,daha az once Amerikalının yanındayken şimdi yoktu.Ve bir Sara asla öğrenmeden durmazdı.

“Arkadaşını göremedim.”

“Bende bunun için geldim.”

“Valla ben bi şey yapmadım.Görmedim gerçekten.”

“Şaka mı şimdi bu?”

“Neyse,neden geldin biraz daha açık ol.”

“Geçen sefer sen benim başımı şişirdin bu seferde ben yapıcam.”

“Dinlemede iyi değilim ama yardımcı olmaya çalışırım.Komşum”

“Komşum mu?”

“Ne oldu kız seni terk mi etti?”

“Hiç gelmemeliydim.”

“Çok konuşmada otur şuraya.”

O koltuğa oturdu ve bende karşısına oturdum yanına otursam biraz şey olurdu.Ondan hoşlanıyorum felan zanneder havaya girerdi…

“Şey nerden başlıyım bilemedim.Karışık biraz…”

“Arkadaşının nerde olduğundan başla”

“Onu otele bıraktım.”

“Kavga mı ettiniz?”

“Balkondan iyi görünüyoduk dimi?”

“Evet…Eee ben nerden biliyim be blkonda nasıl göründüğünüzü.”

“İnkar etmek için çok geç senigördüm.”

“İnkar etmiyorum ki size bakmadım sadece sen sürekli beni gözetlediğn için benim size baktığımı sanmışsın.”

“Her neyse merakını giderdiyse bizi izlemen sorun değil.”

“Bi çakıcam suratına şimdi.”

“Çok kabasın nasıl bir kadınsın sen böyle.”

“Defol çık evimden,ben bunları duymak için mi evime aldım seni.”

“Tamam tamam şakaydı sadece gülelim diye söyledim.”

Omuzlarımdan tutup beni tekrar oturttu.Omuzlarıma dokununca kulaklarım kızardı ve kalbim halay çekmeye başladı.

“E şey ben gidip kahve alıcam ister misin?”

“İçine tükürmessen içerim.”

“Tam da bunu yapmayı planlıyodum üzgünüm o zaman kahve içemiyeceksin.”

Biraz sonra kahveleri getirdim.Mete düşünceli görünüyordu.Geçekten üzülmüş olmalıydı.Ciddi olmalıydım.Ciddi bir Sara oldum ve eski yerime oturdum.

“Bundan bir kaç sene once Amerika’dayken sevgilim öldü.”

“Sen ciddi misin?”

“Evet,benim yüzümdendi ve Lyn’ında suçu vardı.”

“Nasıl yani katil misin sen?”

“Saçmalama bi sus da anlatıyım.”

“Özür dilerim.”

“Lyn ve eski sevgilim Vera yakın arkadaşlardı.Vera ve ben birinci yıl dönümümüzü kutlayacaktık ama ben unuttum ve o gün içmeye gittim.Barda Lyn’la karşılaştık.Fazla kaçırmıştık ve beraber evime gittik.Tam hatırlamıyorum ama koltukta oturuyorduk ve Lyn’ında pek düzgün giyindiği söylenemez.Vera’da evin anahtarından vardı ve evime kutlama için geldiğinde bizi gördü.O kadar sarhoştum ki onun arkasından bile gidemedim.Son hatrladığım şey çığlıkları ve ağladığı…”

“Sonra?”

“Ertesi gün kaza yaptığı haberini aldık.Benim yüzümden hızlı sürmüş ve kaza yapmıştı.”

“Vay anasını dıştan bakınca hiç sorunun yok gibi görünüyo.”

“Herkesin bi sorunu vardır.”

“Doğru söylüyosunda benim anlamadığım Lyn madem böyle bir olay olmuş hangi yüzle senin evine geliyor.”

“Lyn her konuda serbestir.Ama benimle yatmak istediğini söyleyince sinirlendim ve o da otelde kalmak istediğini söyledi.”

“Vay o*****”

“…”

“Afedersin,birazsinirlendimde.”

“Herneyse beni dinlediğin için teşekkürederim.Geç oldu gitsem iyi olacak.”

“Ne demek komşular ne için var.”

“Sağol komşu.”

“Ha ha ha iyi geceler.”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BalkonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin