-Sara-
Sapık adamın(izinsiz fotoğraflarımıçektigi icin ona bu adi vermistim.) yaptığıyemekler gerçekten çok hora geçmişti. Hayvan gibi yemeklere saldırmıştım büyük ihtimalle benim görgüsüz olduğumu düşünmüştür,belki de daha kötüsünüdüşünmüştür.Aman her neyse ben karnımıdoyurdum ya sorun değil.
Sapığın yemeklerinin sayesinde enerjim yerindeydi bu yüzden ilk defa kendimi zorlamadan banyoya girmiştim.Telefonumuda kapattım çünküHakan bu gün bana yardıma gelemediği için sürekli arıyordu.Allah'ım sen bana sabır ver gelse dert gelmese dert.
Banyomu yaptıktan sonra bir dram filmi açtım ve kanepeye uzandım.Abi nasıl film ya bu ağlıya ağlıya canım çıktı.Sonrada kendimi oraya buraya vururken uyuyakalmışım.
Gözlerimi açtığımda saat sekizdi.Geç kalmışım! Nasıl filimse sayesinde 12 saat uyumuşum.Dolabımda önüme gelen her şeyi giydim ve son olarak saçımı'Özel Sara Modeli' yaptım.Sonrada binadan uçar gibi çıktım şimdide işin yoksa otobüs bekle.Neden Hakan sana araba alacağızaman karşıçıkarsın ki.Aman boşver Sara başkasının arabasına binmektense otobüs beklemeyi tercih ederim.Hem ben niye acele ediyorum ki ben patronum.He aferin güven kendine biraz.
Yaklaşık yarım saat sonra gelen otobüsle kafeye geldim.İki üç kişi vardı.Çalışanların hepsi tamdı.Kimsede neden geç kaldın diye sormadı.İyimişya bundan sonra hep geç mi kalsam acaba.İçeri koşarak giren terli bir Hakan sayesinde bu düşüncelerden kurtuldum.
"Telefonlarıma neden cevap vermiyosun?"
Aha sıçtık.Telefonumu evde unuttum.Geç kalma nedenimide buldum.Alarm çalmassa bir Sara asla uyanmaz.
"Şey aşkım geç kaldımda evde unutmuşum üzgünüm." (Tatlısöz Hakan'ıbaştan çıkarır.)
"Öyle mi aşkım o zaman sorun değil.Çok korktuğum için öyyleydim bende üzgünüm."Geldi ve yanağımdan öptü.Al sana Sara neden Hakan'a yavşarsın ki?Sahte gülücüklerimden sonra masaya oturduk ve evde yapmadığım kahvaltıyıyapmaya başladık.Hakan neredeyse hiç yemiyor öküz gibi bana bakıyordu.(evet trende ben oluyorum.)Tam o sırada sapık adamıiçeri girerken gördüm.Bu adam gerçekten sapık.Hakan onu görmeden onu hemen kovmalıydım.
Sara'nın zeki tarafıhemen bir plan kurdu ve Sara'nın oyuncu tarafıhemen devreye girdi.Elim YANLIŞLIKLA Hakan'ın çayına çarptıve çay nişanlımın üstüne döküldü.
"Ah! Ne salağım bir şeyin var mıtatlım?"
"Yok yok iyiyim ben hemen lavaboda temizliyim üstümüben."
"Tamam bir şey olursa beni çağır."
Kafasıyla onayladıve gitti.Bu işte bu kadar.
Koşar adımlarla sapığın masasına gittim.Mal mal etrafa bakıp kahve içiyordu.
"Ne arıyorsun burda?"
"Ne?"
"Ne arıyorsun burda dedim"
"Bi şey aradığım yok sadece kahve içiyorum."
"Git ve başka yerde iç."
"Kahveyi kafeden başka nerde içebilirim ki?"
"Bilmiyorum,orasınısen bul.Hakan seni burada görürse yeniden olayçıkartır."
"O zaman yanımdan gitde görmesin."
"Olmaz,o zaman masanın karşıtarafına oturda seni farketmesin."
"Tamam tamam hadi git seninki geliyor."
Bu sefer koşar adımlarla değil direk koşarak masaya gittim.
"İyi misin tatlım?"
"İyiyim de hemen çıkmam lazım."
"İşyerinde bir sorun mu var?"
"Evet ama önemli değil.Endişelenme."
Kafamısalladım.'Yaşasın işyerindeki sorunlar!'
Biraz sonra sapıkta gitti ve hafif sıyırıklarla atlattım.İnanılmaz ,bu bir mucize.Tebrik ederim Sara...
Eve geldiğimde hayatın zalim tarafıyla karşılaştım.Sabah çıkarken mal gibi anahtarıevde unutmuştum.Kahretsin çok sıkışmıştım evde olsam gelmez şetefsiz oha resmen bağırsağıma inme indi.Ayağa bile kalkamıyorken karşımda kurtarıcıbelirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkon
RomanceBazen ölmek istersin,bazen sonsuza kadar yaşamak.Ben tek bir şey istiyorum ölsemde yaşasamda onunla beraber olmak...