9.Bölüm

14 1 0
                                    

*Selam hala okumaya devam ediyorsan çok teşekkür ederim.Pişman olmayacaksın.Bu arada medyada yine Lyn var.Güzel kız di mi?

-Sara-

Akşam eve geldikten sonra birşeyler atıştırıp,balkona çıktım.Çayımı yudumlarken  dışarıdaki insanlara bakıyordum.Oturduğum apartmanın önü caddeydi.Tabi bende isterdim sadece denizin sakinleştirici sesinden başka sesi olmayan,temiz havalı ormanın içinde olan bir evde yaşamayı.Ama bunada şükür.Deniz manzarası olmasada farklı insanları seyretmek güzel oluyor.Tam yolda yürüyen liseli üç kızın okul üniformalarının hangi okula ait olduğunu anlamaya çalışırken duyduğum sesle kafamı komşumun balkonuna çevirdim. Aman Allah'ım Mete'nin Amerikalı arkadaşı sarışın bir hatun mu yani? Ne dediklerinide anlamıyorum arkadaş.İngilizce biliyorum tabi ama ilkokul seviyesinde benimki.Kahretsin kızda güzelmiş.Kıskanmıyorum da sadece her kadında olan duygular işte.Burası benim alanım ve buranın en güzel kadını ben olmalıyım.

Ben salak kadınsal duygularımla meşgulken Mete ve güzel arkadaşı beni farketmişti.Bende tabiöküzün trene baktığı gibi bakmaya devam ettim çünkü apışıp kalmıştım.Acaba görmemiş gibi mi yapsam,yoksa içeride bir şey unutmuş gibi eve mi girsem yada kökten çözüm olarak aşağıya atlayabilirim.Mete el salladı ve ikisi beraber balkonlarının benim balkonuma yakın olan tarafına geldiler.

“Merhaba Sara,sana bahsettiğim arkadaşım Lyn.”

“Ah öyle mi? Memnun oldum.” Yalanlar ve yapmacık gülümsemeler…

“Şey o Türkçe bilmiyor,ama eminim seninle tanıştığına o da memnundur.”

Hayır kardeşim anlamıyorum,madem Türkçe bilmiyon niye Türkiye’desin.Eminim seninle tanıştığına o da memnundurmuş.Sen nerden biliyon be belki o da benim gibi içinden nefret kusuyordur.

“O zaman anlaşmamız mümkün değil çünkü bende onun dilini bilmiyorum.”

“Endişelenme ben yardımcı olurum.”

“Endişelenmiyorum ki,onunla konuşmak istediğimi kim söyledi.”

Arkamı döndüm ve içeri girdim.Bir Sara intiharı daha.Kızım sen ne tür bi manyak psikopatsın,bildğin çocuğa ergen sevgili tribi attın.Sanki sana bi şey yaptı.Bi sarıldı bi öptü diye hemen yelkenleri suya indirmen mi gerekiyor.Şimdi ne yapıcaksın Sara Hanım.Bir yalan bulmam lazım…

Balkonu kontrol ettikten sonra dışarı çıktım.Allah’ım ne bu sıcak ya.Evin içi yangın yeri gibi.Hakan’a söyliyimde artık yaptırsın şu klimayı bari.Balkonda kendi kendime konuşurken telefonum çaldı.İyi insanda lafın üstüne ararmış.Hakan arıyordu.

-Alo

-Efendim

-Bu akşam dışarıda bir şeyler yiyelim mi?

-Olur.

Bir dakika aklıma bir şey geldi.

-Şey Hakan ya das en buraya gelsene çoktan beri burda kalmıyorsun.

-Tamam,bi şey mi oldu?

-Hayır

-İlk kez beni eve çağırıyorsunda.

-Herneyse geliyosan gel gelmiyosan gelme.Ama geliceksen çabuk gelgeç oldu.

-Tamam aşkım hemen geliyorum.

Of şimdi gelince iki saat bana yapışıcak,neden yüz verdim ki.Amanneyse ayda yılda biişe yarıycak çabuk olsa bari.Ben balkondayken Amerikalı çiftimiz tekrar belirdi.Şimdi oyuncu Sara sıra sende.Ağlamaya ve telefonda mesajlaşıyor gibi yaptım.Salak adam beni farketmedi bile tabi o da haklı yanında taş gibi bir kadın varken benim gibi sümüklüye mi bakacak.Ağlamamıbiraz daha abarttım.Sümüğümü çekiyor ve garip sesler çıkartmaya başladım.Sarı kız Lyn beni farketmişti ve Mete’ye gösteriyordu.Aferin kız kedi olalı bir fare tuttun.Ama Mete salağı o fareyi kaçırdı.Bildiğin boşver der gibi konuşmasına devam etti.Adama bak beni takmadı bile.Dün ağlarken sarılıp öpüyodun,başka kadın bulunca hemen sattın.Erkek değil mi abi hepsi aynı.

Ben içimden küfrederken kapı çaldı.Açmaya gittim.Değerli nişanlımı beklerken Mete ile karşılaştım.Hıh? Allah’ım çok tövbe dediklerimin hepsini geri alıyorum.

“Şey…Seni ağlarken gördümde.Bi şey mi oldu?Eğer yardım edebileceğim bir şey varsa her şeyi yapabilirim.” Pis Sara,kötü Sara,kaka Sara…

“Aaa eee şey önemli bir şey değil sadece Hakan’la biraz tartıştık o kadar.”

“Benim yapabileceğim bir şey yok o zaman.”

“İlgilendiğin için teşekkür ederim.Bunun üstesinden gelebilirim.”

“Tamam o zaman sana kolay gelsin.”

“Şey bu arada az once biraz kaba davrandığım için özür dilerim.Kavga ettiğimiz için sinirlerim bozuktu.”

“Sorun değil.Buna alışığım.”

Güldüm,güldüğüm sırada merdivenlerde Hakan belirdi.Buyrun hadi cenaze namazına.

“Neyse iyi geceler gitsem iyi olacak.”

“İyi geceler.”

Hakan’ın yüzü kıpkırmızıydı.Birden tüm bedenim ürperdi.Şimdi ölsem üzülmem modundaydım.

“Hoşgeldin.”

“Ne işi var o adamın yine senin yanında?”

“İçeri girelim istersen ilk önce.”

Sözümü ikiletmeden içeri girdi ve ceketini koltuğa attı.Tam kavga modundaydı.Planımda bu yoktu ama değişiklik yaptım.Balkonun önüne gelerek Mete’lerin bizi görmesini sağladım.Şimdi kavga edebilirdik.Böylecede Mete gerçekten kavga ettiğimize inanırdı.Aferin len bana.

“Sen ne yapmaya çalışıyorsun Sara?”

“Bir şey yapmaya çalıştığım yok.

“Her seferinde o adamı koruyorsun.”

“Onu korumuyorum,gerçekleri söylüyorum.”

“Belliki adamın sende gözü var.”

“Saçmalama lütfen şu an balkonda kız arkadaşıyla beraber oturuyor.”

Kafasını eğip onun balkonuna baktı ve yüzü kırmızıdan mora doğru geçiş yaptı.

“Ne diye o zaman kız arkadaşını yalnız bırakıp,seninkapına gelmiş.”

“Kahvesi bittiği için benden istemeye gelmiş.”

“Kahve mi doğru bir yalan bulsaymış bari? Peki sen niye vermedin?”

“Birincisi herkesi kendin sanma,ikincisi Türk kahvesi istediği için veremedim çünkü bendede yok ve üçüncü olarakda artık bu kadar yeter gidebilirsin.”

“Beni bunun için mi çağırdın?”

“Seni kavga etmek için çağırmadım.”

“O adam senin evine gelmeseydi böyle olmayacaktı.”

“Hakan ileri gidiyrsun.Biz komşuyuz ve benden ödünç bir şey istemesi doğal.Şimdi lütfen aramızın daha çok bozulmaması için git.”

Bir şey demedi ve ceketini alıp kapıyı çarpıp gitti.Çok sinirlenmiş olmalı.Yalan söylemede de level atladım.Kız olmanın tek güzel yanı erkeklerden daha zeki olmak.

Gece Mete ve arkadaşı içeri girene kadar onarı gözetledim.Allah’tan faul bir hareketleri olmadı.Acaba kız nerde yatacak.Acaba evi su bastı diye onlarda mı kalmaya gitsem? Ben salak salak düşünürken Hakan’dan mesaj geldi;

‘Söylediklerim için gerçekten üzgünüm.Sadece seni başka bir erkeğin yanında görmeye dayanamıyorum.Özür dilerim,seni seviyorum.”

Cevap vermedim.Sürtünsün biraz.Bana bağırırken iyiydi…

BalkonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin