-Mete-
Uzun zaman sonra tekrar Ankara'daydım.Lise yıllarımda burayı pek sevmesemde Amerika'da olduğum süre içinde en fazla da burayı özlemiştim.Amerika'ya profosyonel fotoğrafçı olmak için gitmiştim ve orada altı yıl kaldım.En sonunda kararımı vererek Ankara'ya döndüm.Evi buraya gelmeden önce kiralamıştım.Ankara'ya ilk geldiğimde ilk önce adresi bulmaya çalıştım.Ev beş katlı,çift daireli bir binanın dördüncü katındaydı.Evin eşyalarıda kiralıktı bu yüzden evin temizliği,düzeni iyiydi.Yeni evimde mutlu olacağa benziyordum.Evde her şey iyiydi ama evde hiç bir şey yoktu bu yüzden biraz alışveriş yapmaya ve etrafı keşfe çıktım.Ve tabi bir fotoğrafçının yanından asla eksik etmeyeceği fotoğraf makinesiyle birlikte.Bir pidecide pide yedikten sonra sokağın sonundaki şirin kafeye gitmeye karar verdim.
Kafe çok büyük olmasada içeride boş yer yoktu.Tam çıkacakken bir çift ayağa kalktı ve hiç beklemeden onların masasına oturdum.Kafe kalabalık olsada garsonlar hızlıydı beni hemen farkedip siparişlerimi aldılar.
Siparişleri beklerken etrafa göz atmaya başladım tam karşımda bir kız bir çiftten sipariş alıyordu.Kız yirmili yaşlardaydı,siyah düz ve orta boy saçlarını tamamen salmıştı.Üstünde koyu dar kot pantolon ve kapşonsuz sweatshort vardı.spor ayakkabılar giyiyordu.diğer garsonlar gibi iş yerinin kıyafetlerini giymemişti.Müşterilere karşı 32 diş gülüyor ve onlarla sohbet ediyordu.Bu g9rüntü hiçbir fotoğrafçının kaçıramayacağı türdendi.Bir fotoğrafçının refleksi olarak onun fotoğrafını çektim ve ardından fotogtafa baktım bu çektiğim en iyi fotoğraf diye düşündüm ve tam kafamı kaldırdım sırada iki çatık kaşla karşılaştım.
Adam söylenmeye ardından bağırmaya başladı.Sanırım fotoğraf için sinirliydi.İyide sanane kardeşim sen kimsin de buna karışıyorsun.
"Nişanlısı oluyorum!"Gülümsedim,bu kadar güzel bir kadın neden böyle bir hata yapmıştı ki?"Yinede bu onu sahiplenebileceğiniz anlamına gelmez."Adam öne atıldı."Ben şimdi seni..."Kız onu geri çekti."Yeter Hakan! Adam sadece işini yapıyor büyütmeye gerek yok!"Kız beni savununca şaşırmıştım."Üzgünüm beyfendi Haka'ın yaptığı kabalık icin." Daha fazla olayı büyütmemek için kafamı salladım,ceketi aldım ve ayağa kalktım."Ne ben mi yapmışım kabalığı!"Bu Hakan çok sinirimi bozmaya başlamıştı."Önemli değil hanımefendi ama nişanlınıza acilen bir çözüm bulmalısınız"Erkek garsonlardan biri Hakan'ın elini ve ağzını tuttuğu için Hakan hiç bir şey yapamıyordu.Kıza gülümsedim ve kafeden çıktım.Bir kez daha dünyanın ne kadar adaletsiz olduğunu düşündüm.Öyle kıza böyle nişanlı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkon
RomanceBazen ölmek istersin,bazen sonsuza kadar yaşamak.Ben tek bir şey istiyorum ölsemde yaşasamda onunla beraber olmak...