Demi Lovato'dan #GüçlüKalabilmek

74 6 1
                                    

Ne olursa olsun asla pes etmeyin''der Demi Lovato. Bazen hayal ve inançlarına meydan okumak bütün umudun kaybolması değil,inandığın anlamına gelir. O zorlukların üstesinden gelip evrene onu her ne olursa olsun istediğini, ne yapmak istediğini, inançlarını gösterdiğin zaman duaların Allah tarafından duyulur ve zamanı gelince hayallerin gerçekleşmeye başlar. Bu hayatta gerçekten yapmak istediğin şeyin ne olduğunu düşün ve ne olursa olsun ASLA PES ETME.

            Hayatta bana bir şey yapamayacağımı söyleyen çok insan tanıdım. O insanlar sadece bizi sınıyorlar ama seni küçümsemelerine,aşağılamalarına asla izin vermemelisin. Gerçek dostlar, seni yükseltir sana inanır ve sana her konuda güvenir. Hiç kimsenin rüyalarını yaşayamacağına, hayallerini gerçekleştiremeyeceğini söylemesine asla İZİN VERME. Çünkü sen kendine inanmazsan, kimse sana inanmaz. Hayallerini düşün ve en kısa zamanda gerçekleştirmek için harekete geç. KORKUSUZ OL.

        Hayalini kurduğumuz pek çok şeye ulaşmak GERÇEKTEN mümkün. Gökyüzüne bakıp çok uzaktaki Ay'ı gördüğümüz zaman bir insan oraya gerçekten gitmiş olması imkânsız ve hayal dahi edilemez görünüyor ancak,insanoğlu bunu başardı ve her şey bir hayalle başladı.''Şu andan itibaren insanoğlunun Ay'a ayak bastığı bir dünyada yaşıyoruz. Bu bir mucize değil. İstedik ve oldu''der Jim Lovell. Bugün İmkansıza İnan. Sonuçta belki de bir ihtimal inandığın şey imkânsız değildir.

   Kendine bir amaç belirle. Yaşamak için bir sebebin olsun.Daima hayallerinin peşinden git.Yalnız olma.Daima yanında bir takım insanlar olsun.Ailen.Arkadaşların.Seni gerçekten seven ve destekleyen biri her durumda yanında olacaktır.Gerçek dostlarını ayırt etmenin en iyi yolu,kargaşa ve en acı zamanlarında yanında kimlerin kaldığına bakmaktır.Seni mücadele eden halinle kabul etmiyorlarsa o zaman en iyi halinle de kesinlikle hak etmiyorlardır.Yakınınızda tutacağın insanlara karar vermen gerektiğinde,bunu aklından çıkarmaman çok önemli.Kendi hayatında isteyeceğin türde bir arkadaş olmaya özen göster.Seni hak ettiklerini ispatlayan ilişkiler için şükret.

Aslında Hepimiz Birer Savaşcılarız!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin