Aslında şükredecek ne kadar çok şey var değil mi?
Sanırım en huzur bulduğum ortam kulaklıklarımla ve slow müzik listemle, evim bildiğim Emirgan Sahil de saatlerce yürümek.O huzuru bilirsin,sadece sen ve düşüncelerin.Ne zaman ruh halin bozuksa çık cama etrafına bir bakın.Derin bir nefes al ve gözlerini kapat.Araba seslerinden çok kuş seslerini dinlemeye çalış.Huzurunu kendin bul ve şunu da kendine hatırlatmayı unutma:''Sadece sen kendini iyileştirebilirsin.''
Ömrümüzün ne kadar olduğunu bilmiyoruz.Yaşadığımız süre zarfında hayatımızı ne kadar kaliteli değerlendirirsek o kadar iyi.Dünya da hiçbir şey boşuna yaratılmamış.Şöyle bir çevrene baktığında en ufak şeyin bile bir özelliği var.Şükretmeyi bildiği zaman insan,daha da mutlu oluyor aslında.Şükretmeyi unuttuğumuz zaman şikayet etmeye başlıyoruz çünkü.
Hadi şükretmeye başla.Sahip olduğun en ufak şeyden bile mutlu ol.Mutlu ol ki,'mutsuz bir dünyada yaşıyoruz' izlenimi yık.
Şükredecek bir şeyin yoksa bile nabzını kontrol et.
Bugün şans eseri televizyon da Bir Litre Gözyaşı dizisine denk geldim ve izlemeye başladım başrolde ki kız ve erkek ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlıyorlar ve kendilerine ''dünya bir gündür o da bugündür'' diyorlardı.Çok doğru aslında.Yaşamımızın değerini bilmek için başımıza bir musibetin gelmesi gerekmiyor,hayatımızın her anı değerli değil mi sence de? Değerli görmüyorsan bile değerli hale getirmek senin elinde hiçbir yeteneğim yok diye sızlanıyorsan kendini keşfetmekte senin elinde.Sadece her şey çok geç demeden hayatının değerini bil.Ölüm o kadar yakın ki aslında bize.Belki şuan,belki yarın,belkide 100 sene sonra.Her anın değerini bilmek çok önemli.Bunu 2 sene önce 1 hafta da 7 kişiyi kaybettiğimde tam anlamıyla anlamıştım.Sen de ölmeden önce kendine bir hedef koy,o hedefin peşinden git ama her zaman ki gibi dediğimi unutma! Eğer kendine bir hedef,bir hayal koyduysan o hayalleri gerçekleştirirken her şey yolunda gitmeyebilir işte bu durumda aklına Sadece İnansak Yetecek Mi? konulu yazımda yazdığım gelsin:''Eğer yarın yeni bir başlangıç yapmaya karar verdiysen,imkansız gelen hayallerini gerçekleştirmek için asla vazgeçme çünkü çok zorluklarla karşılacaksın.Hem ne derler bilirsin: Emek olmadan ekmek olmaz.''
Yarın ölecekmiş gibi yaşa,hiç ölmeyecekmiş gibi mücadele et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aslında Hepimiz Birer Savaşcılarız!
Non-Fictionişe yarayabilirim,işe yarayabilirim,işe yarayabilirim,ben işe yarayabilir miyim ya?