Sadece İnansak Yetecek.

9 1 0
                                    


Sadece İnansak Yetecek Mi?

Evet,sadece inansak yetecek.Ama unutma ki inanmak tek başına yeterli olmaz,harekete geçeceksin.

Şimdi sana çok sevdiğim bir arkadaşımdan bahsedeceğim.Kendisi ilerde piyanist olmak istiyor ama ne piyanosu vardı , ne de alacak durumu.Telefonuna 'piyano' uygulaması indirdi ve o uygulama üzerinden,Youtube'dan da videoları izleyerek alıştırma yaptı.Bir gün yanıma geldi ve 'şunu dinlemeni istiyorum'dedi.Sadece telefonundaki uygulama üzerinden bana Aşkı Memnu'nun dizi müziğinin bir kısmını çaldı.Bu isteği,azmi karşısında duygulanmamak elde değildi.İnanarak ve harekete geçerek gittiği kütüphanede kimsenin çalmadığı bir piyano keşfetti.Gereken izinlerini alarak,hoca yardımı olmaksızın alıştırmalarını yaptı.Ve 1-2 senede parasını biriktirerek piyano satın alma durumuna geldi.Aslında tek yaptığı,ona imkansız gelen bir şeyi imkanlı durum haline getirmekti.Şu an,sanki senelerdir çalıyormuş gibi piyanosunu çalıyor ve bende onu huzurla dinliyorum.

Yakın bir zamanda,belki de tüm Türkiye'ye bir kez daha hiçbir şeyin imkansız olmadığını  gösteren bir kız çıktı yarışma programına.Küçüklüğü sırasında hastalık geçirmiş ve konuşma kabiliyetini kaybetmiş hemen hemen aynı yaşta olduğumuz bir kız.O yarışmaya katılan nice üniversite mezunlarından/profesörlerinden daha çok bilgisi var ve yarışma sonunda 125.000 alarak yarışmadan çekildi.Tüm Türkiye'ye aslında kimsenin kendisine itiraf edemeyeceği bir mesaj verdi.

Beynin hayallerini engelliyorsa,yapacağına dair o komutu vermekte senin elinde.Hayalini gerçekleştirdiysen,şükret ve yenisini inşaa etmek için harekete geç.Ne demişler ''Hayali olmayan insan kanatsız bir kuşa benzer''.Yaşar ama neden yaşadığı hakkında en ufak fikri yoktur.İnanmanın yanında harekete geçmeyi unutma.Tekrar,tekrar söylüyorum:Çok zorluklarla karşılaşacaksın,hayal kırıklıkları ve bıkkınlık olacak ama zaferi de bir o kadar güzel olacak.Şunu da unutma ki en ufak şey bile senin için bir hayalse,o gerçek bir hayaldir.Hayalin büyüğü,küçüğü olmaz sadece katetmen gereken yol farklılıkları vardır o kadar.Muhammed Ali diyor ki;''Aklım kesiyorsa ve yüreğim inanıyorsa başarabilirim.''

Aklın kesiyorsa ve yüreğin gerçekten inanıyorsa sende başarabilirsin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aslında Hepimiz Birer Savaşcılarız!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin