Sadece İnansak Yetecek Mi?

44 4 2
                                    




Hayatını 3 kelime ile nasıl tanımlarsın?

Her elinden tuttuğum insana 'inan ve hayal et' diyorum sırf onları girdiği çukurdan çıkarabilmek için.Sence sadece inanmak yetiyor mu?

Evet yetiyor! Sadece inan.

Hemen aklına en çok olmasını istediğin hayalini getir.Ne kadar uzaksın ona? Yoksa yakınsında da''üşeniyorum'' mu diyorsun?

Küçüklüğümden beri ''senden bir şey olmaz,senden bir b*k olmaz,işe yaramazın tekisin''gibi cümleler duyuyorum ama yılmıyorum,sizde yılmayın! Ne zaman onlara ayağa kalktığımızı göstereceğimizi,neyi başarıp neyi başaramadığımızı biz biliriz ve bunu harekete geçerek biz gerçekleştirebiliriz.Unutma hayallerini doya doya yaşamak için sadece harekete geçmen gerekiyor.Şunu da unutma Edison'a da 'sen gerizekalısın'demişlerdi.

Eğer bir şeye sıfırdan başlamak istiyorsan çevrendekilere iyi bak.Demi Lovato'dan Güçlü Kalabilmek adlı yazımda da yazdığım gibi: Seni gerçekten seven ve destekleyen biri her durumda yanında olacaktır.Gerçek dostlarını ayırt etmenin en iyi yolu,kargaşa ve en acı zamanlarında yanında kimlerin kaldığına bakmaktır.Seni mücadele eden halinle kabul etmiyorlarsa o zaman en iyi halinle de kesinlikle hak etmiyorlardır.Yakınında tutacağın insanlara karar vermen gerektiğinde,bunu aklından çıkarmaman çok önemli.Kendi hayatında isteyeceğin türde bir arkadaş olmaya özen göster.Seni hak ettiklerini ispatlayan ilişkiler için şükret.

Eğer bunu okuyorsan benimle birlikte yeni bir başlangıç yap.Tarih at,önceliklerini belirle,isteklerinin ayağına gelmesini bekleme sen ona git.

Çok sevdiğim ve bana daima ilham veren bir arkadaşım var,ilhamımı ondan alıyorum.Bir gün kendine söz verdi.'Kendime marka yaratacağım'dedi ve yaptı.Neden sen yapmayasın? Sanki hayalim imkansız dediğini duyar gibi oldum.Sen sadece kendinle mücadele et.O senin için olmuyorsa,Allah sana onu hayırlı görmemiş demektir.

Allah'a çokca dua et.Her duanın bir kabulü vardır,eğer hayırlısı ise.

Eğer yarın yeni bir başlangıç yapmaya karar verdiysen,imkansız gelen hayallerini gerçekleştirmek için asla vazgeçme çünkü çok zorluklarla karşılacaksın.Hem ne derler bilirsin:'Emek olmadan ekmek olmaz.'Karar verdiysen yeni bir başlangıç yapmaya bana yaz ve gidişatını bildir sen kendine inanmıyorsan bile sana inanan birileri var..

Aslında Hepimiz Birer Savaşcılarız!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin