♠17♠

155 28 3
                                    

Найонг закара Чонгкук до компанията и преди да си тръгне предупреди мъника да внимава. Той от своя страна не бе притеснен. И за какво да се притеснява?

Най-накрая бе пред кабинета на по-големия. Кук потропа несигурно на вратата, а от другата страна се чу едно глухо "влез", което накара малкия да я отвори бавно. После надникна вътре срещайки погледа си с този на Техьонг.

- Добър вечер господин Чон, изглеждате добре. - проговори той и направи крачка напред.

- Благодаря, това се отнася и за вас господин Ким. - отвърна по-малкият и си пое дълбоко дъх.

- Благодаря, сега може да вървим.

- Къде? - попита Чонгкук поглеждайки към по-големия въпросително.

- Как къде? На ресторант. Запазил съм места, там ще си поговорим. Предполагам няма проблем? 

- Не разбира се... - Кук се измъкна набързо поемайки в обратната посока право към изхода на компанията следван от младия шеф, който просто се усмихна.

Двамата напуснаха голямата сграда. Ким внимателно насочваше другото момче към своя автомобил. Когато го стигнаха, Чонгкук се настани отпред до шофьорското място, а Техьонг се настани на него. Сложиха коланите. Сивокосият запали колата и потегли към скъпия ресторант.

Най-накрая бяха там. По-големият слезе и отиде да отвори вратата на Чон, но той бързо се измъкна от превозното средство и тръгна към голямата посройка. Те само се усмихна на една страна и поклати глава като заключи колата и също тръгна на там.

Когато влезнаха вътре сетивата на Кук бяха приятно изненадани. Приятна тиха музика, хубава миризма на различни ястия и красиво излъчване от всяка страна. Една лека усмивка се настани на лицето му.

– А, вие най-накрая се усмихнахте. – каза Техьонг с дълбокия си глас и тръгна към една от масите в края, следван плътно от по-малкия.

Двамата се настаниха на нея и след минута или две се появи едно младо момиче с кестенява дълга коса спускаща се по раменете ѝ и с една широка усмивка.

– Добър ден господин Ким, заповядайте. – тя подаде по едно меню на двамата и се усмихна, а след това отиде на една друга маса, за да вземе следващата поръчка, която я чакаше.

Чонгкук внимателно отвори гланцираният предмет и започна да разглежда избирайки си нещо за пиене. Същото направи и Техьонг.

Do you love me?(k.t. & j.jk.)(ВРЕМЕННО СПРЯНА)Where stories live. Discover now