scared shitless

975 70 109
                                    

İyi okumalar!!

"Adamı öldürmek istiyordun Tony! Sana güvenemezdim!"

Tony sinirle alnını ovuştururken odasının her yerine dağılmış dosyalara bakıyordu. Yaklaşık 6 saattir Bucky'nin sabıkalarıyla uğaşıyordu ve yalnızca 180 tanesini halledebilmişti.

1200 cinayet, Tony adamdan korkuyordu, daha çok korktu.

"Sesini keste bana yardım et. Dosyaları düzenle biraz yüzbaşı. Bunları bu hafta içinde halletmeliyim."

Steve sinirli halinden kurtulmaya çalışıp arkadaşını kurtarmaya odaklandı.

"Tasha, sende bu listedeki avukatların hepsinin telefon numarasını bul. Bulduğunu bana getir, tamam mı?"

Natasha gözlerini devirip hızla Tony'nin elinden kağıdı aldı. "Aptal değilim Tony. Tamam!"

Laptopun başına otururken Tony eline gelen tüm sabıkalara bakıyor, güvenebileceği avukatları arayıp ya tatlı dille ya da rüşvetle sabıkayı sildirmeye ikna ediyordu. "Daha fazla yardım lazım. Bu haftalarca sürecek yoksa."

Tony, Steve ve Natasha'nın üzerinde gözlerini kısaca gezdirdi. "Friday, Mariana'yı ara."

"Hemen efendim."

~

"Saatler oldu... Tanrım, ve daha var!"

Tony sızlanırken Mariana gözlerini ovuşturdu ve ayağa kalktı. "Saatler değil. 6 gündür ayaktasın Tony. Herkes biraz uyudu, bir tek sen günlerdir ayaktasın. Uyu artık biraz."

Tony tekrar bilgisayarına dönerken kafasını hızlıca salladı ve elinin altına gelen dosyada göz gezdirdi. Bucky'nin resmi gözüne çarparken bir süre resimde takılı kaldı.

Cidden isimlendiremiyordu bunu. Neden yaptığını bilmiyordu ama dakikalardır Bucky'nin mavi gözlerine bakarken de düşünemiyordu. "Son 10 sabıka kaldı Tony. Hadi git biraz uyu. Ben hallederim."

Mariana bilmişçesine gülerken Tony'i yerinden kaldırdı ve çıkışa yönlendirdi. "Biraz uyu ki erkek arkadaşın seni bu kadar çirkin görmesin."

Tony uykunun verdiği sarhoşlukla arkasını dönüp arkadaşına baktı. "Ne?"

"Bucky diyorum. Çok mu etkilendin maviş gözlerinden?" Mariana Tony'nin yanaklarını sıkarken Tony ellerine vurdu. "Farkında mısın, annem ve babamı öldürdü."

"O zaman neden 6 gündür onun sabıkalarıyla uğraşıyorsun?"

Tony ellerini Mariana'nın omzuna koyup ittirerek arkasını döndü. "Herkes özgürlüğü hakeder. Sen çok fazla soru sorma ama."

"Emredersiniz." Mariana gülerken Tony girdiği ilk odada kafasını bulduğu yatağa gömdü ve uyumaya başladı.

Mariana tekrar bilgisayara dönerken eski arkadaşına güzel bir sürpriz yapmakta sakınca görmedi.

~

"Nasıl gidiyor, Buck?" Steve gülerek mahkemeden çıkan arkadaşına baktı. "Mahkemeden çıkan birine göre iyiyim."

Gülümseyip birbirlerine sarılırken Natasha'da yanlarından onlara sarıldı. "Tasha'yı unutuyorsunuz!"

Bucky ayrılırken Steve'in arkasına baktı. Tony gelmemişti. Hayal kırıklığına uğradığını belli etmemek için belli belirsiz güldü. "Ama bu nasıl oldu? O kadar sabıkayı bu kadar kısa zamanda temizlemiş olmanız imkansız."

Steve histerik bir şekilde gülerken Bucky'nin omzunu sıktı ve çıkışa doğru yürümeye başladılar. "Tony. Nasıl olduysa bir anda melek oldu biliyor musun? Sabıkanı silmek için 6 gün boyunca uyumadı."

russian killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin