love you like a dumb young girl

826 58 63
                                    

Medyadaki şarkı ile okuyabilirsinizz! (Clean Bandit ft Julia Michaels - I Miss You)

Medyadaki şarkı ile okuyabilirsinizz! (Clean Bandit ft Julia Michaels - I Miss You)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İyi okumalar!

Tony Stark, New York sahilinde otururken denizin sesi bile ona sinir bozucu gelmeye başlıyordu. Burnunu çekerken bakışlarını batan güneşe doğru çevirdi ve elindeki çikolatadan büyük bir ısırık aldı.

Hava gittikçe kararıyordu, kuleye dönmesi gerektiği gerçeği sessizce beyninde yankılanırken ayakları ona meydan okuyordu. Çok yorgundu ve kesinlikle yerini kaybetmeye niyeti yoktu.

Telefonuda belki yüzüncü kere titrerken sinirle telefonunu eline alıp önünde uzanan denize fırlattı. Kimseyle konuşacak hali yoktu. 6 gündür uyumuyordu ve banka kıvrılıp uyuyacak kadar da yorgundu.

Bucky ise son 1 saattir Tony Stark'ın oturduğu bankın arkasındaydı. Yanına gidip konuşmak istiyordu ama ne diyeceğini bilmiyordu, ne demeliydi ki zaten?

Hava daha da kararırken Bucky sonunda cesaretini toplayarak ayağa kalktı ve Tony'nin bankına ilerledi.

Tony Stark ise yanına gelene kısaca göz ucuyla bakıp bakışlarını yeniden denize çevirdi. "Neden geldin?"

"Çünkü beni yanlış anladın, Tony. Demek istediklerimi yanlış anladın. Tıpkı baban gibi."

Tony gözlerini devirerek abur cuburlarını yanındaki poşete koydu ve kalkmaya yeltendi. "Daha konuşmam bitmedi Tony Stark."

Bileğindeki demir kol yerine oturması için daha da sıkılaşırken Bucky'nin gözlerindeki koyulukta korkutucuydu. Tony usulca yerine geri otururken bakışlarını denizde gezdirdi. "Seni dinliyorum."

"Bak, kuledeyken güzel noktaya değindin aslında. Senden uzak kalmak istiyorum."

Tony kaşlarını kaldırırken sinirle ayağa kalktı. "Siktir gi-"

"Otur!" Tony adamın bağırmasıyla ufak çaplı bir kriz geçirirken kaşlarını çattı. "Bana bağıramazsın, Barnes! Buna hakkın yok! Hayatımı mahvettin 2 günde! Ben yine de seni kurtarmak için herşeyi yaptım! Şimdi de dediğine bak, benden uzak kalmak istiyormuş. Siktir git hayatımdan o zaman!"

Bucky sabırla adamı dinledikten sonra sakinleşmeye çalıştı. "Keşke bitirmeme izin verseydin." Tony alayla gülerken kafasını salladı. "Ne var biliyor musun? Seni dinlemek istemiyorum. Defol."

Bucky eğer oralarda bir yerlerdeyse gökyüzüne bakıp tanrıdan yardım dilendi. "Senden uzak kalmak istememin tek nedeni senin hayatını da babanın ki gibi mahvetmemekti. Ama zaten etmişim, öyle olsun. Dinlemek istemiyorsan gidiyorum."

russian killer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin